duminică, 6 aprilie 2008

Don't...

Drink and drive..Don't leave your car alone at the office. Don't stop.
Oh, i'm so funny when i'm in love..And drunk.Mi am uitat telefonul la
Alma..Am fost atat de "in negare" incat, din nou, am refuzat sa vad
realitatea cruda..Am filmat pana la 10. Apoi m-am intors in timp luand
cu mine un posibil participant la viitor. Am revazut iubiri pierdute
si mi am amagit mintile cu licori. Ca sa uit tot. Ca sa nu ma doara.
Ma uitam la cei din jur cautandu-l pe So.Si el era acolo.In fiecare
zambet al lui Suz, in toate lacrimile lui Andi, in imaginara strangere
de mana a Donei, intr-un acord de chitara al lui Soso..Ce faci fata?Nu
iti iei brevetul?...Jump.Go ahead jump. For Sorin. Nu sar. Tac. Nu
plang. Ti-am mai spus, Sorin nu e departe. Nu sunt nebuna, doar
realitatea mea conteaza. Pot creiona cum vreau universul meu. Chiar
pot. Sorin este. Si Oana Patuleanu este, si Xpas este..Si Scultz este,
si Alex, si Dan, si Pilu. Unii din noi au uitat sa fie, ei insa
SUNT..In mintea mea, in sufletul meu. Se aude muzica pe Insula..Van
Halen. Doors..Oh, ce as fi vrut sa ascult Iggy Pop cu "I'm the
passanger". Il aud acum..And I ride and I ride.."Luv iu. Luv iu back."
Ma culc. Sa nu vina ziua in care ma voi trezi nevoita sa accept tot ce
am pierdut. I'm the passanger..

2 comentarii:

  1. Da, poate doar realitatea noastra conteaza...creioneaz-o cum vrei tu, pana mai poti, pana se mai poate...De ce trebuie sa vina ziua in care sa acceptam? Sper sa fi avut o noapte linistita.

    RăspundețiȘtergere