joi, 3 aprilie 2008

I hate my job

Urasc "treaba" asta. Urasc sa vin atat de fericita la munca, sa aleg strazile cu magnolii si sa ma bucur de fiecare secunda. Urasc sa imi fie daramata toata fericirea de oameni insipizi incarcati de ura si energii negative.
Urasc spumele matinale, comentariile nepotrivite, bagarea unde nu fierbe nimanui oala.
Urasc tensiunea care imi creste. Urasc frustrarile unora. Urasc felul in care mi se f*t micile bucurii.
Urasc sa vad cum problemele unora sunt importante si ale altora nu exista.
Azi, pentru 5 minute imi urasca jobul de cacat si atmosfera de cacat. Azi, pentru aceste 5 minute imi permit sa strig in scris (adica MUTE): BAGA-V-ATI FRUSTRARILE IN CUR!

Gata, mi-a trecut:) Ce frumos e afara! Vad magnolia mea violet peste drum, ma tot invita la o poza:)

Hm..ce frumos e la mine la birou. Daca as fi singura si mi-as face singura toate treburile fara sa imi pese de ce este in jur, cat as fi de fericita si ce bine ar merge totul.. Sa visam.
Realitatea mea este cea care conteaza, nu a altora. Iar eu, eu sunt atat de FERICITA!
Nici macar nu ma simt vinovata pentru ca sunt fericita, nu ma simt vinovata ca iubesc viata asta, nu ma simt vinovata pentru nefericirea altora, pentru ca NU E VINA MEA ca unii oameni si-au futut norocul!
Mi-e dor de tine Andra!!! Ma lasasi cu astia aci sa ma chinuie...Ma duc sa fumez.

4 comentarii:

  1. te sustin, ce pot sa spun. fii fericita, lasa oamenii rai, nu-i lua in seama

    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. principiul dominoului?;)
    p.s.: verificarea cuvintelor a dat "prrad"a'ul mai lipsea.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ all - muzica este raspunsul. Casti pe urechi, muzica tare. Computer cu ceva important pe ecran. Nu vad, nu aud.. Ce bine..

    RăspundețiȘtergere