miercuri, 2 aprilie 2008

Te iubesc

Mi-a scris. Si m-a lovit un gand! Nu am mai spus "te iubesc" de asa de mult timp!!
Asa ca i-am raspuns.
"Si eu".
Pentru ca mi-am dat seama ca am cam asteptat aiurea sa imi spuna asta oameni care nu o pot face pentru ca nu stiu cum.
Dar ea, prietena mea stie EXACT cand sa spuna asta. Cand simte. Prietenele mele sunt minunate. Si le iubesc pe toate. Chiar si pe cele mai noi, chiar si cele pe care nu le-am vazut niciodata..Cum e mica Deea. Cand imi e greu vine un mesaj si stiu ca ea se gandeste la mine. Si imi trece.
Te iubesc. Te iubesc de cand ma trezesc si pana adorm...
Vorbeam cu Sharga si cu Anigram - suntem asa niste copii binecuvantati. Avem surorile noastre minunate, care ne poarta hainele, ne fura parfumul, cu care am impartit totul. Avem niste parinti atat de buni si de frumosi, care ne accepta toate prostiile. Suntem inconjurate de oameni minunati cu care trecem mai usor peste toate. Suntem sanatoase..
As putea sa fac o lista cu cei carora le-as scrie "Te iubesc"..ar fi atat de lunga..Dar nu o sa fac asta.
Te iubesc lume..

2 comentarii:

  1. Inteleg asa de bine :)
    Una din ele a dormit la mine azi-noapte, am pus dulceata de mure in ceai, am rontzait smochine si biscuiti cu gem de portocale si mi-a facut cercei grena (abia astept sa ti-i arat). Ne-am spus povestile si ne-am intristat uneori. Ne-am uitat in niste reviste in care am aparut si noi, intr-un coltisor...
    La o alta am fost sambata, am facut o salata uriasa, ne-am uitat la Sex and the City (seriile complete), am intrat in "laboratorul" ei si am privit cum migaleste un desen care ulterior se va transforma intr-o geanta minunata, mereu altfel. Si iar povesti si putina tristete...si imbarbatare apoi...
    Le iubesc si pe ele si pe altele dragi sufletului meu. Si pe cele tare noi dar tot aproape :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anda-oare ne spunem "te iubesc" intre noi pentru ca barbatii nostri au uitat cum se face asta? Sau pt ca sunt usor mitocani? Sau pentru ca nu ne mai iubesc dar tin cu dintii de noi ca sa nu se bucure altul?! Hm..ma tot gandesc..Uite ce zice baiatul asta aici: http://spasmeurbane.blogspot.com/ (postul Boy meets girl) si zic sa luam aminte:))

    RăspundețiȘtergere