miercuri, 16 aprilie 2008

Monsieur Ibrahim

Vad un film atat de frumos chiar in timp ce "vorbim". Omar Sharif
intr'o poveste care imi umple inima de bucurie. O poveste despre o
prietenie, o lectie de viata..Dl Ibrahim si florile Coranului. Mai
stiu franceza! Nu am uitat decat sa scriu..Si sa vorbesc
frumos..Franceza mea e englezita intr'un mod neplacut urechii. Dar ce
film minunat.."Le coeur de l'homme c'est comme une oiseaux enferme
dans une cage. Quand tu dances, le coeur chante et puis elle monte au
ciel." cred ca am ratat niste litere undeva:))

Un comentariu:

  1. Hummmm.. in mod ciudat.. am revazut filmul asta acum cateva zile...intr-adevar frumos.. ma rugase Corina sa ne uitam la " un film frumos , asa ceva fara linistit,..." si mi-am adus aminte ca am dvd-ul cu Monsieur Ibrahim....i-a placut

    RăspundețiȘtergere