joi, 13 martie 2008

Vazut "Restul e tacere"


De multa vreme nu am mai fost la un film la care spectatorul sa se comporte la final precum spectatorul unei piese de teatru..Toata lumea a aplaudat si unii s-au ridicat in picioare, multumind cumva lui Nae Caranfil pentru acest minunat film.

Foarte bun castingul, ca de obicei la dl. Caranfil. Pe cine am mai zarit printre gene [fara a mentiona rolurile principale] : Misu Bendeac-tanar ziarist; Relu Poalelungi, Alex Hoisan, Costi Dita - tinerii pictori, Deea Gramosteanu - actrita aspiranta (alaturi de Silviu Biris) si inca multe, multe, multe nume:) Mi-ar fi placut sa gasesc pe IMDB sau pe un site Ro o lista compelta cu actorii.
Vorba unei fete dragi mie "La Caranfil si valetul trebuie sa fie actor"


Mirela Zeta si Vizante - ce sa zic..Jos palaria nenicule!
Nu am ce sa mai scriu, pentru ca cei care au vazut filmul au deja scris tot ce se putea:)
Ah! E un singur cuvant care imi vine in minte: FORMIDABIL!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu