vineri, 14 martie 2008

Moldova

Azi plec spre Piatra Neamt..Este prima oara cand merg in Moldova, m-am inarmat cu aparatul foto si cele doua carduri de cate 1 giga, de data asta am luat cu mine si bateriile si incarcatorul si cablul de transfer. Am asa o emotie zici ca am 6 ani si merg in excursie! Ma gandeam ieri inainte sa le spun la ai mei ca plec, daca mama nu ma lasa?!
Abia astept sa ajung, sa uit de orasul asta plin de borduri si de mizerie! Cred ca aveam nevoie de un pic de vacanta dupa stresul cu sesiunea si filmare, eu ma bazam pe 1 mai dar iata ca Anigram a fost mai isteata si a pus la cale mersul la Piatra, la care pritocim de luni de zile:))
Revin luni cu poze si povesti. Ce bine ma simt cu rucsacul in spate si castile in urechi..Imi aduc aminte de cineva drag cu care mergeam la munte, eu cu masina mea, Deea cu a ei si el cu a lui. Cu noi mergeau si Suz, Alina si inca cine mai vroia din cei de la scoala. Era ultima excursie la munte cu noi, colegii de la Turism.. O sa vad muntii cu gandul la ei si va fi o excursie facuta ca si cand suntem toti:)

Un comentariu:

  1. Deci te-a lasat mama? :)
    O fi fost frumos in excursiile trecute, dar incearca sa cladesti acum amintiri noi pentru viitor. Eu asta imi propun. Sper sa si reusesc. N-ai observat cum spunem mereu "frumos" si "fericit" cu "a fost"?

    RăspundețiȘtergere