miercuri, 12 martie 2008

Sictir

Vad filme, citesc (rar), ma nemultumesc prea multe in jur, incerc sa comunic cu oameni cu care altadata "imparteam" pareri. O parte din ei nu aud nimic din ce le spun. Costat ca banul schimba omul in foarte rau, ca se duce naibii orice urma de bunatate. Mi-e tastatura murdara. Am mancat doua bucati de ciocolata cu nuca de cocos si acum imi este rau. Ma plimbam la Carturesti acum 2 seri, citeam nume de carti si mintea imi zburea in alte 1000 de locuri. Nu stiu de ce nu ma bucura nimic..As pleca undeva, departe. Cumva iar imi ticaie ceasul si cred ca e momentul sa merg mai departe, sa fac inca o schimbare. Chestia asta cu luatul de la zero m-a enervat intotdeauna dar sunt momente in care imi vine sa o iau la fuga. Sa fug si sa nu ma opresc pana nu voi gasi ceva care sa ma linisteasca.

Sa vina 1 mai si sa ma urc in masina odata, sa plec!

3 comentarii:

  1. As pleca si eu, cum am mai zis...dar mai am putina rabdare pana in mai, cand voi face "calatoria vietii"...dar pana atunci mai vorbim noi despre asta...

    De bomboanele cu cocos si rom ce zici? Alea cu papagal rosu pe punga, Rum-Kokos (sau cum le-o zice)? Daca paradisul ar avea gust, ar fi acela dat de bomboana pe care o spargi intre dinti, ajungi la zaharul caramelizat in timp ce romul iti aluneca pe gat...Yammmy!

    RăspundețiȘtergere
  2. copil frumos, doar stii ca-s cu tine... si am 30 de lei in portofel, deci sigur nu-s schimbata. te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Anda-am o experienta cu bomboanelel alea..acum 2 veri, la volan..Mancasem o cutie si eram beata turta si nu intelegeam de ce conduc asa pe relash..Mi se facuse rau de la dulce si rom si cald..

    @copill-stii baby ca mie imi trece:) gata! azi sunt minunata!

    RăspundețiȘtergere