vineri, 1 februarie 2008

Draga Cimi..

Pentru ca mi-am adus aminte de Alina, am scris ceva pe blogul cu povesti de cand eram mici. Si ii trimit nebunei sa se raza si dumneaei.
Alina imi spune ca are jurnalul din tinerete cu ea, la birou. Pe jurnal in cheama Cimi, asa l-am botezat noi atunci. Pe la 1996..In jurnalul ei scriam si eu, chestii pe care nu cred ca i le ziceam face to face, ca sa nu suferim ca proastele. Caci am avut o vreme in care am suferit amandoua.
" Draga Cimi,
Alina nu este o prietena chiar atat de buna, iti scrie doar cand este suparata. Cand ii este bine, uita de tine."
De pe vremea aia Alina stia ca va avea o fetita pe care o va boteza Maria-Cristina..si tot pe vremea aia noi stiam ca dragostele vin si pleaca, dar o prietenie adevarata va rezista peste ani.
Eu eram Kelly caci eram blonda, ea era Brenda si EL era Dylan..Caci pe vremea noastra era Beverly Hills 90210 la tv si noi trei ne iubeam ca in filmul ala:))



Azi ii scriu virtual lui Cimi:

"Draga Cimi,

Suntem in 2008 si nu m-am vazut cu Alina de cativa ani. Nu stiu cum arata Maria Cristina decat din poze..M-am vazut cu Alina cand era gravida si am stat cu capul pe burta ei sa aud cum ii bate picei inima.
Stam in acelasi oras dar suntem atat de ocupate incat nu avem timp sa ne vedem. Nu a trecut insa AN in care sa nu ne sunam de 1 iunie si 2 iulie, cand sunt zilele noastre de nastere. Vorbim des..Sunt convinsa ca dintre noi doua azi eu sunt "bunessa" (hahahahaha!) dar deh..una are copil, alta are 58 de kg. Nicuna dintre noi nu a ramas cu Dylan, dar este bine asa, caci Dylan al nostru are fata lui care este o frumoasa:)
Draga Cimi, desi au trecut anii, sa stii ca noi suntem la fel de duse cu capul. Nu mai vorbim prostii si nu mai fumam pe furis. Acum facem totul la vedere. Suntem mari.."

Cam atat am avut de scris lui Cimi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu