vineri, 1 februarie 2008

Anii de liceu

Am vrut sa scriu despre anii de liceu dar am sters tot. Am fost fericita in liceu dar am si suferit. Ca si acum. Ce ma mira?! Cumva mereu am reusit sa fac oamenii sa fie invidiosi:))
In liceu eu eram pritena lui George. In clasa a 11-a am mers la munte, la Vadul Cerbului. Am dormit imbracati, intr-o camera 6 oameni, noi doi in pat, tinandu-ne in brate. Nici macar nu ne pupam. El era prietenul meu. In vacanta aia am aflat ca tot pe George il placea si Claudia. Ce imi pasa mie cum e cu dragostele, eu nu vroiam sa sufere nimeni. La 6 dimineata alergam pe un teren de fotbal de langa motel si radeam toti trei. Ma gandeam ca nu e nimic ciudat daca il rog pe el sa doarma cu ea in pat. Saracul baiat! Cred ca ne-am pupat prima oara intr-o zi cand ma ducea acasa de la scoala. Si cred ca pupatul a durat de la ora 14.00 pana pe la 16.00 cand stiam ca vine tata. Datorita acestui pupat prelungit care se desfasura zi de zi, dragul de George nu s-a mai dus la fotbal..Apoi a venit vacanta. Am plecat din Bucuresti si am vorbit la telefon zi de zi pentru ca eu stateam la Mihai, varul meu.
S-a schimbat totul cand m-am intors in Bucuresti. Parca eram apucata..Nu vroiam sa il vad, desi bietul baiat nu imi facuse nimic. Cred ca imi era frica sa nu ne indragostim mai tare..Nu stiu. Stiu ca am fugit de el (adica pe bune, fugit ca in filme). Nu am mai raspuns la telefon, nu am mai iesit din casa. Cand a inceput scoala m-am mutat la locul meu langa Shoric, colega mea pe care o parasisem..Langa George s-a intors Madalina. Nu ne-am privit in ochii multa vreme. Claudia nu intelegea de ce ne-am despartit. Nici macar eu nu intelegeam asta..
In clasa a 12-a s-a cuplat pentru o scurta perioada cu Mirela Marin - prima mea colega de banca si prietena. Eu eram cu Cris..Am mers la munte si paream toti fericiti.
Insa este ceva ciudat. Si azi cand ne vedem pe strada ma gandesc: cu ce o fi gresit baiatul asta?

Btw, baiatul a crescut, a terminat o scoala, s-a casatorit cu frumoasa Cristina. Inca avem mocutzele de acum 14 ani..si inca suntem stanjeniti cand ne vedem.

Un comentariu:

  1. Ani de liceu cu emotii la romana, ani de liceu cind la mate dai de greu:) asa cinta Stela Enache in filmul Liceenii. Ce frumos, o alta disciplina, o alta stare de spirit...eu eram tare cumintica in liceu, am fost o eleva model:) Si nu ma interesau baietii, nici nu stiam sa ma pup:) Eram o virgina ingenua, nu voiam sa ma dau nimanui, ci sa ma pastrez DOAR ptr. mine si bine faceam:) hmmm, fuse si se duse hi hi ha ha

    RăspundețiȘtergere