marți, 8 ianuarie 2008

Senina si cretina

Hotarat lucru imi place sa merg pe jos ca sa nu mai zic ce imi place cu metroul! Desigur vorbim de un tren in care ma urc la 10.15 si e gol:))
Imi place cum imi canta Asobi Seksu si The Postal Service in timp ce Hanif Kureishi isi deapana Intimitatile cu o biata nebuna care citeste a doua oara cartea lui, de data asta cu ochii si mintea cea corecta. Nu ma mai uit la oameni, mi-am dat seama ca nu vad nimic la ei, in ei, asa ca merg cu capul in jos si imi numar pasii, cant si uneori citesc - in pasajul care leaga metrourile intre ele..cumva muzica pe care o ascult de potriveste cu aceasta carte si vad un film, daca as stii cum il cheama pe actorul ala v-as spune, caci vad un film cu actori citind cartea:))
(cica exista filmul). Nici nu stiu de ce is asa de vesela de fapt. Am dormit bine si visat frumos, am ajuns la birou si am dat nas in nas cu un domn dragut de care ne place, dar e mic si deci..pas:)) Sunt bineeeeeeeee! Sa cantam sa dansam si sa ne bucuram.

Don't wake me I plan on sleeping in
Don't wake me I plan on sleeping in
Don't wake me I plan on sleeping in
Don't wake me I plan on sleeping in
ooh, ooh


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu