luni, 7 ianuarie 2008

Asa cum fu


Am facut ingeri in zapada si nu mi-a fost frig deloc. Cred ca m-am facut mare de acum si mi-s mai rezistenta la vreme.

Am incercat sa sar si sa fiu EU. Ne aflam desigur la Lacul Sf. Ana, inghetat bocna!
Am fost trendy:)) cum ar zice al meu capitan, Andy.

Am avut echipa de pice cu mine

si echipa de senioare

si am scos limba la tot ce nu ne-a placut:))
(mi-a pierit orice chef de scris!)
Pentru ca nu am avut timp, va scriu acum detalii tehnice. Am fost cazati la Iris Panzio (http://www.irispanzio.ro/), in camere mari si curate, apa calda tot timpul, temperaturi ridicate (dovada pozele cu mine si fetele in ciorapei!). Noi am avut mancarea inclusa si pot sa spun ca am mancat domneste! Trei mese pe zi, mic dejun cu trei optiuni, au oamenii astia acolo o paine atat de buna!! Ciorbele sunt ceva de nedescris, mi se lasa apa in gura:)) Am mancat gulas si o ciorbita cu chimen si o supica cu tarhon! La felul doi tot bunatati, snitel, puiut la gratar, orez, legume, salata orientala. Si desert ca la mama acasa. Totul a fost ca la mama acasa. In hol se fuma si se beau ceaiuri si cafele Segafredo..Mie una mi-a placut foarte tare. "Populatia maghiara dar cu cetatenie romana" ca sa nu zic ungurii - sunt niste oameni asa de draguti, ospitalieri. M-am simtit ca in Grecia, oamenii astia stiu sa te faca sa te simti bine in vacanta. Am avut parte de masaj, sauna si o plimbare in munti cu sania..Cine avea nevoie de mai mult?? Puteam sa mergem la sanius sau la schiat, dar noi am mers sa patineze fetele. Ai ce sa faci la Tusnad. Pacat insa ca baza de tratament nu este modernizata si inca arata ca un spital derapanat, faiantat tot..Apa feruginoasa are asa o culoare ciudata insa este benefica pentru sanatate si cand te gandesti la asta parca nu ti se mai pare ca inoti in mustar:)
Deci purcedeti catre Baile Tusnad! Avem o tara asa de frumoasa..Si da, mergeti la Iris. O sa fie peste asteptari:)
V-am zis ca in urma acestei vacante mi-am ales tema pentru lucrarea de licenta?! Hihihi! Parca vaz ca iar tre sa merg la Bai sa adun date! Daca e musai..cu placere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu