luni, 7 ianuarie 2008

2008

Am decis ca acest an va fi cel mai bun an. M-am gandit bine si este un an care trebuie sa fie asa, chiar daca dupa el vor mai urma alti ani buni, asta o sa fie special.
Anul asta vreau sa termin scoala. Apoi vreau sa plec la Chicago, macar o saptamana. Vreau o vacanta pe insula, macar o saptamana. Mai vreau sa vad niste orase, cate trei zile asa. Vreau sa calatoresc mult, sa imi fac prieteni noi de la care sa am de invatat, sa imi "curat" relatiile din trecut, sa rad mult, sa citesc, sa ascult muzica, sa scriu. Mai vreau sa fac poze multe. Vreau sa ii vad pe ai mei sanatosi si fericiti, vreau sa nu las nimic sa ma necajeasca. Nu vreau sa plang sau sa sufar, am ajuns la concluzia ca toate trec si ca plansul e de forma....Jana nu e moarta, Jana se transforma!:))
Am inceput bine anul asta si nu vreau sa las nimic sa imi strice bucuria. La 00.02 am spus La multi ani alor mei, apoi am vorbit cu cine mi-a fost drag, am dar mailuri la miez de noapte si am fost bine. Singura, asa cum sunt obisnuita si cum mi-e bine:))
Mai vreau sa fac sporturi! Extreme daca se poate. Macar sa stiu de ce am trait..Mai vreau sa fiu fericita! Sa nu treaca o zi fara sa rad!
Acestea fiind spuse SA AVEM UN 2008 DE POVESTE!

3 comentarii: