joi, 13 decembrie 2007

Statusurile "muzicale" si oamenii din viata mea

Acum o vreme am avut asa, o suferinta cauzata de un anume domn. Acesta, personaj important in existenta mea a interpretat starea mea dintr-o zi in baza unui status. Si m-am gandit eu azi..Oare ascult o muzica anume, oare muzica pe care aleg sa o ascult intr-o zi are legatura numai cu mine sau si cu barbatii din frumoasa mea viata?!
Si revaz playlistul si notez ca sa se stie!
Cand ascult Mazzy Star ma gandesc la un om pe care il consider un prieten drag. Cineva cu care obisnuiam sa vorbesc zi de zi, sa rad, sa povestesc aberatii. Apoi nu am mai vorbit dintr-o data. Pentru ca nici eu nu vorbesc cu toti oamenii din lista mea, ma gandesc ca e dreptul lui sa imi mai fie amic. Si nu ma supar. Fiecare om are spatiul lui care trebuie respectat. Asa cum si eu am spatiul meu:)
De acest personaj ma mai leaga inca niste piese de la The Knife, Noir Desir si inca...Pe care le ascult PENTRU CA IMI PLAC.
Ascult The Doors, Manu Chao cand mi-e dor de Que Pasa, Boji, fetele mele din liceu, fetele mele de acasa.
Ascult Fado cand imi este dor de cei care nu mai sunt si vreau sa plang, incet. Fara sa ma vada nimeni. Cand zic Fado se intelege Dulce Pontes, Cristina Branco, Mariza.
Ascult muzica romaneasca cand imi este dor de vacantele mele in lume. Cand nu sunt in tara muzica noastra mi se pare buna:)) Paradoxal, nu?
Ascult Su di noi pentru ca mi-e dor de Theo si de anii de Fire, cu Bozo si Stefan, cu Popic si Danutz, imi aduc aminte de vacanta de la Vadu si de anii in Vama Veche cea care a fost.
Dar! Mai presus de toate amintirile ASCULT MUZICA pentru ca IMI PLACE. Fiecare vers, fiecare nota au legatura cu mine mai intai. Si apoi cu ceilalti oameni.

Si da, cand ascult Gloomy Sunday ma gandesc la tine. Pentru ca e de la tine piesa. Ma mai gandesc la tine cand ascult Damien Rice, si cand vad Closer (oare de ce ascult rar aceste piese?! hiihhihi)
Ma gandesc la fostul meu prieten cand vad Prime si stiu ca am luat o decizie buna cand am pus punct unei relatii... si ma gandesc la nebunele mele fete cand vad Sex and the City.
Cred ca ma "gandesc" prea mult pentru cineva asa de ocupat ca mine!

Imi canta April March "Chick habit", e din ultimul Tarantino! La cine sa ma gandesc eu repede???

Oh! La mine!Hahahahah!

2 comentarii:

  1. pe mine in ce categorie ma bagi? ce asculti cind te gindesti la mine? sau mai e pina acolo? lol

    nu de alta, dar nu te poti gindi la mine nici cind te uiti la sex and the city. viata aia n-as duce-o nici daca mi-ar pune cineva pistolul la timpla.

    :)

    fa-mi si mie o categorie

    sau un cintec

    lol

    RăspundețiȘtergere
  2. bun! tu trebuie sa fii cand ascult Nina Simone - Little Blue girl! Acuma iti pun piesa ca sa o auzi!

    RăspundețiȘtergere