miercuri, 12 decembrie 2007

Eu cu mintea mea sucita

Mai nou scriu chestii. Secrete desigur, adica numai pentru "priviri alese". Recitesc si imi dau seama ca personajele mele sunt in mare parte nebune:)) Femeile mele sunt duse cu pluta, barbatii apar ca prin minune in viata lor, unii raman, altii se duc pe apa sambetei. Oricum femeile mele sunt nebune. Una este o desfanata, una este o drogata, una este speriata de bombe. Pe toate le salveaza cumva un Fat-Frumos contemporan, un mascul cum ne exista pe planeta (sau nu l-am descoperit eu asa pe viu:)).
Madam Lorena Lupu scrie din punctul de vedere al unui barbat ceea ce mi se pare foarte dragut..mai ales daca ma gandesc la dl. Coelho care in 11 minute scrie din punctul de vedere al unei muieri, si scrie bine. Desigur ma gandesc ca dl. Coelho este destul de gay (oare?!). Eu nu pot sa scriu bine daca vreau sa scriu ca un barbat..oricum ce scriu eu mi se pare siropel de vara:))
In ziua in care o sa mi se pare ca am scris bine, o sa pun un link. Prevead ca ziua asta este foarteeeee departe.

In alta ordine de idei, viata este minunata! Trebuie sa fac o investitie majora in hainite de fetite pentur ca imi atarna toti pantalonii si par asa..o starpitura. Vreau sa treaca repede zilele astea si sa vina vacanta! Vreau zapada, sosete ude ca sa am de ce sa ma plang, vreau tuica fiarta si slana si branza! Vreau sa cantam in masina si sa fac poze! Vreau sa treaca Craciunul repede ca sa nu am timp sa ma gandesc la nimic trist. Vreau sa ii sun pe ai mei la miezul noptii si sa le cant ca in fiecare an!
Dupa toate astea vreau sa dorm putin si cand ma trezesc sa fie cald si primavara! Si apoi iar sa dorm si sa fie vara si sa plec in Thassos! Daca eu as avea un buton magic...

6 comentarii:

  1. ooo, e asa usor sa scrii din punctul de vedere al unui barbat. tai tot ce ai vrea sa zici, si lasi doar faptele in sine. barbatii spun fapte, femeile adective si atribute si lucruri neesentiale.

    :)

    tu scrie mai departe, ca ochii mei alesi de-abia asteapta sa mai citeasca ceva de tine

    lol

    RăspundețiȘtergere
  2. sau asa vorbesc barbatii obisnuiti, ca daca citesti cartile scriitorilor barbati, iti pui problema de identitatea lor sexuala

    dar in viata reala, la colt de strada, un barbat asa se exprima

    RăspundețiȘtergere
  3. sau iti mai dau o idee. adopta vocea unui barbat pe care-l cunosti foarte bine. scrie ce crezi ca ar zice el. asa fac eu. scriu ce-ar spune barbata-miu atunci cind scriu o voce masculina.

    :)

    RăspundețiȘtergere
  4. sper ca glumesti:)) cu "vocea" carui barbat vrei sa scriu?! Hahaha! poate a lui tata:))

    RăspundețiȘtergere
  5. norocoaso, eu habar n-am ce-avea taica-miu in cap. ca nu scotea un cuvint. :) n-am vazut niciodata pe cineva tacind atit!

    nu serios, ai si tu prieteni barbati, nu?!

    RăspundețiȘtergere