duminică, 9 decembrie 2007

Party time!! Zee Wonders are in the house!!

Cand eram mici faceam un chef in cateva ore. Aveam nevoie de niste bani sa luam vin si fiecare aducea de acasa ceva bun de mancare. Cand am crescut ne-am organizat, cineva se ocupa de cumparaturi, cineva aducea muzica etc. Am incercat sa vedem cum este sa faci o petrecere surpriza. In afara de durerile de cap pe care le-am avut toata ziua, cel mai greu a fost sa pastram secretul.. Si apoi cel mai greu a fost sa ne tinem gura cand sarbatoritul era aproape..am dansat si ne-am petrecut pana tarziu in noapte. Eu m-am simtit ca la ziua mea, caci asa am un obicei sa ma bucur ca si cum eu as fi centrul universului..


La multi ani copil frumos!
Multumesc celor care au alergat si s-au ocupat de toate pentru ca eu sa imi vad de bugete si sa nu mai sufar ca o stupida..
Fratelui Boji pentru casa lui pusa la dispozitie, Sargonei pentru good food, Andrei si lui Alex pentru "cadourile speciale", Corei Gramos si lui Vlad pentru pastele pe care le-au pazit, lui Dana si Mircea pt alcool si zacusca de la mama (sa traiasca iasca iasca!!!!) lui Le Petit pentru ca este MARE si rade mereu si stie ce inseamna muzica "buna", lui Parfanfan pentru ca este un partener impecabil de dans si lui Mibabiba care ne-a dat ocazia sa il sarbatorim si sa bem ca la 18 ani, la bairam de cartier :))
Ce se aude in noapte va intreb???
Jessica Jay Casablanca pentru Andra, Dr. Alban pentru Micutu', Zdob si Zdub pentru Vladislave, Doors pentru mine si Bojemoi si NOZE pentur toti cei care au inceput o petrecere cu J&B care nu se mai termina pana dupa Sf ION:))))
PS - Alcoolul este viata si viata e alcool, din zori pana'n noapte traim in pericol.
(Alcoolul dauneaza grav sanatatii, dar noi nu traim decat o viata)

Un comentariu:

  1. Ai uitat sa multumesti lui d-zeu si domnului dan popi...prietenii stiu de ce:)
    hihihhihiihi

    RăspundețiȘtergere