marți, 14 august 2007

am gasit un site pe net:)

si acolo o insiruire de cuvinte. pe unele le-am recunoscut. unele nu le stiu. altele nu vreau sa le stiu.
vorba Donei: ce tot va plangeti atat ca nu mai este cum a fost?! nici nu o sa mai fie!
am imbatranit. anul asta nu am servit Marea Neagra. Nu am avut cand. Nu stiu daca is snoaba ca merg in Thassos in vacanta, cred ca sunt prea saraca sa merg la Mamaia:))
Deci am gasit scris asa:

"Campie. Plaja. Marea. Un drum prafuit. Un taran. Sapte tarani. O casa. Trei case. Zece case. Un plug. Porumb. Un venetic. Cativa turisti de la oras. Cearceafuri pe plaja. Un cort. O femeie. Un grup de prieteni. Mai multe corturi. O chitara. Cazemata. Nudism. O masina. Akra Action. Camere de inchiriat. Rulota de pe plaja. Ovidiu. O cafea. Parasuta. Lanul de porumb. Stuf. Un dus. Niste beri. W.C.-uri. -Alo... domnu' !
Un bar. O terasa. Led Zeppelin. Corturi. Tom Waits. Un hotel. Tocuri cui. Strassuri. Keith Jarrett. Zece terase. House. O vila. Manele. Un gardian public. Dream Theatre. Weed. Cocalari. Costume de baie. Toyota. Doi politisti. Bar-Fly. Maria Tanase. Chaise-longues. Fitze. Subacvatic. O razie. Agathon. O geamandura. Blues. Wind-surf. Umbrele. Mitocanul. Hamace. Salvamari. Ski-jet. Camparea interzisa. Suberek. Inca un etaj. Jan Garbarek. Jandarmi. Rockeri. Pescari. Amenda. Adrian Copilul Minune. Termopan. Vama 9. Doors. Plaja concesionata. Parcare. Iarba. Latino. Legea Apelor. Fotolii din plastic. Birocrati. Shpaga. Textilisti. Liberty Parade. Sponsori.
Stuf-stock."


campia+plaja+marea - le tin minte de cand aveam sase ani. am mers in vama veche si in doi mai cu ai mei si cu niste prieteni. eram racita si stiu ca mi-au facut injectie in fund pe plaja, mi-au turnat vodca pe o batista caci nu aveau spirt la ei..mai tin minte ca au prins niste capre pe care le-au muls:)) Una din ele! nu toate. mai tin minte un cuvant: CHERHANA. asa tin minte prima Vama si primul 2 mai din viata mea.


mi s-a dus naibii tot cheful de scris..blogurile astea ar trebui sa aiba o sectiune de refulare, care sa fie secreta pentru anumiti ochi.
un loc unde sa explodam cu spume! zi de zi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu