vineri, 8 iunie 2007

Ziua lui Venus

Nu imi place vinerea. Pentru ca eu, in fiecare vara, in fiecare vineri sufar dupa mare. Vinerea e ziua de plecat la mare. Vinerea nu trebuie sa fie ziua de inainte de sambata in care vom dormi mai mult, vom lucra sau vom sta in casa si vom vedea filme. Vinerea de vara trebuie sa fie ziua de plecat spre mare. Parca imi vad bagajele pe hol asteptandu-ma! De astazi peste fix o luna, la ora aceasta ma voi afla acasa, facand ultimele pregatiri de plecare. In noaptea de 8 iulie ne vom vedea la benzinaria din Giurgiu, eu voi dansa in fatza masinii, la lumina farurilor, dansuri contemporane spre incantarea si hahaiala colectiva. Ancutza va dormi pe bancheta din spate si apoi o vom trezi pentru pipiul de dinaintea marii aventuri.

Astazi este ziua NaneiMaria (copilul cu genele lungi ca ale mele) care se transforma pe zi ce trece intr-o mica femeie:) Astazi e foarte cald afara si eu astazi sunt un mic om necajit fara un motiv anume. Pur si simplu asa sunt eu de o vreme.

2 comentarii:

  1. Uite ...asta-i o mana sexi...:)


    ti-am spus ca ai uns cris fermecator?


    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. stii ca si eu sunt moarta dupa mare.
    m-am nascut foarte foarte aproape de ea...ba nu...m-am nascut in ea...
    dar tu ai un stil de a vorbi despre mare...ca simt miros de alge si sarat in gura...
    esti minunata
    :)
    si acum nu ma gandesc decat cum e la mare la sfantul gheorghe...:)

    RăspundețiȘtergere