sâmbătă, 9 iunie 2007

Corespondente

(pentru ca mi-e dor de El(vis) si am regasit minunatele scrisori, imi permit sa alaturez pe blog din minunata corespondenta)

Auzi tu draga! Stii am facut poze la mare si am filmat putin cu tine, cu mine, cu .... Mititica. De unde dracu era sa stiu ca o sa fac valuri cu pozele alea, m-a mancat in cur si am aratat pozele de acasa oamenilor de aici (adica putinilor prieteni romani pe care ii am) Au inceput sa geama soro mai rau ca tauri-n calduri, ochii bulbucati, ranjet ... ranjet ca muta la *ula. Pe dvd-ul cu pricina dupa poza 34 urmeaza clar 35 dar!! de la 35 incep pozele cu casa de la km70 unde isi petrece familia mea sfarsitul de saptamana. La 35 au inceput sa urle BACK , BACK apasa bah BACK.
M-am blocat, nu stiam ce sa fac, dupa zece secunde de uitatura tampa au sarit toti trei pe mine cu gandul sa-mi ia telecomanda, invalmaseala, urlete, coate-n burta, opt maini incearca sa controleze telecomanda, din gresala cineva apasa folder+ si ... folderul se schimba. Fosnet de mare, corturi pe nisipul din vama, corpuri tinere lenevesc in soare, rad si glumesc personajele noastre. Deodata, obiectivul camerei se schimba, cineva incearca intr-un cort sa-si schimbe si anume .. chilotii. Urlet de fiara si ochii bulbucati , pe barbii curg balele, ca ale dragonilor de komodo si grimase, grimase de satisfactie pe fetele prietenilor mei. Mititica tipa pitigaiat ''hai ma ... potoliti-va..nu mai filmati...'' .
"VORBESTEEE MA .........UITE VORBESTE" tipa un barman roman ce isi sterge sudoarea de pe fruntea ce se prelungeste pana la ceafa. AMANACOI , GHIUZEL MADAM zice turcul (prietenul nostru) '' haide ma .. ca vreau sa ma schimb, nu mai filmati''.Camera se apropie de cort, se filmeaza de sus , sani , fese, piele bronzata, toata cabina este in extaz, se pun pariuri se pun intrebari "SI O CUNOSTI MA ? IA ZI, E COMBINATA ? CATI ANI ARE ?" eu stau si raspund calm, cu rabdare , tuturor. Pe fata mi se citeste intelepciunea si bucuria de un castig rapid si usor, ehehe cate sticle nu s-au baut in cinstea ei, fara sa platesc nimic, cate pahare nu s-au ridicat, cat de mult am crescut in ochii celorlalti si asta numai prin faptul ca o cunosc pe ea.
Sfarsit
(trebuie sa recunosc ca am mai exagerat pe ici pe colo dar in mare lucrurile sau intamplat asa).
*****
Salut de matelot!
Cu deosebita placere va anunt ca eu sunt bine sanatos ceea ce va doresc si dv.
Este adevarat ca m-am cam plictisit, dar nu mai am decat patru luni si jumatate(sa bem pt asta!) . Viata pe barca asta este ok, dar am probleme cu bautura.. am dat de o gasca de romani in bar si toata ziua si noaptea bem. Promit sa va sun in cateva zile din st tomas ca am gasit acolo un calling station care are niste cartele cu care de cinci para poti vorbi pe fix in romania vreo doua ore. HAI... vant in panze!
*****
Am crezut ca uraganele ti-au vanturat panzele si te-ai pierdut prin Caraibe!
*****
Dragul meu prieten,
randurile primite de la tine mi-au inseninat dimineata. Si pe la noi vremuri tulburi se aratara, dar iata cum cu o veste de departe alungaram toate cele rele..Muncim cu drag si spor. Nu te intrista pt. ca sunt altii ca mai rau decat tine. Feciorul este la oaste, inchis precum cei vinovati de ceva ingrozitor. La noi merge treaba ca unsa, dar nu am mai dormit de nu mai stiu cand..las' ca-i bine ... ca asa se strang banii de facultate si de hainite. imi este dor de tine .. dar ma uit la pozele din vama si ma bucur amintindu-mi de cele petrecute ..ce sa iti mai povestesc? ca aici e din nou primavara, ca soarele rasare din nou frumos dimineata? ca ma mai duc si la scoala? ca nu mai umblu prin baruri?? hihihihihii! mi e dor de tine si te pup mult. cand vii acasa? sa nu ma uiti:)
*****
Lunile cari au fost, trecut-au greu fara voi , amicii mei. In intunecatele strainatati viata-i stramba ca o ramura din batrana Letea, amara ca o sorbitura de matraguna, necinstita ca un amor platit la Crucea de Piatra si searbada ca o dragoste ne-impartasita. Dorul de voi si de patrie ma macina si ma usuca dar numai este multa vreme si vom fii iarasi ce-am fost in boeme preumblari pe dulcele meleaguri parintesti. Rabdare...rabdare si tutun. Astept scrisoare de graba si fara conditiuni vesti de la dumneata.
*****
Draga prieten,
in Ro a venit in sfarsit iarna. Ne pregatim cu toti de sarbatorile de iarna, abia asteptam Craciunul. In curte zapada are aproape 1 metru, desigur inaltimea aceasta a fost "ajutata" de mine si Trostas + o lopata:)
Totul este minunat, nu am mai avut sosetele ude de cand eram mica, dar iata: se poate!
Alte stiri:
- Trostas se muta in casa mai mare.
- Al mieu se pare ca pleaca la oaste. Imi imaginez ca te umfla rasul.. Presupun ca inca ai vie in mintea imaginea micilor si muciosilor nostri copii , pe mine sezandin poarta asteptandu-l cu o lacrima in coltul ochiului, sa revie acasa:)
Nu mai am asa noutati. Nu m-am simtit f bine in ultima vreme, am tot ajuns la spital la urgenta, dar!! viata e un vis asa ca nu ma las eu doborata de cine stie ce boale..te pup cu dor de acasa. sa nu ne uiti. pune neste nisip bre intr-o soseta pe care nu o mai porti, si adu aci, sa punem langa glia stramoseasca, sa vedem ce iese..
*****
Sora mea,
afla ca sunt bine sanatos in aceste departate strainatati. De doua luni de zile aceleasi cacacioase de insule unde nu este nimic de vazut.M-am plictisit de moarte dar asta este. Am vazut ce nu a vazut Parisul! Americani de 300 kg, oamenii in carucior joaca poker in cazino, babele baga banii la aparate si tot asa. Te pup si de acum o sa scriu mai des.
*****
2005-2007

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu