sâmbătă, 9 iunie 2007

Dilema vineri noaptea la Caru' cu Bere



Auzi, pot sa te intreb ceva? Cine e mai tare - Motanul Incaltat sau Motanul Danila?!
Argumentul forte pentru Motanul Danila este chiar micul lui cantecel as zice: Eu sunt Motanul Danila, sunt cel mai aprig motan, de soricei nu am mila, pe toti aicea ii am (n.r - la gherutze).
Pe de alta parte Puss in boots este foarte tare si foarte cool, e cochet, e "mushchetarian", are ochii mari si blanzi si este un erou. Si cand stii ca e Banderas cu vocea sub motanul roscovan..
Pe de alta parte povestea familiei Chitz Chitz... ce frumoasa copilarie am avut noi.
Pe de alta parte..uitati-va ce ochii are Puss!!!
Grea dilema mon cher..






3 comentarii:

  1. eu zic sa supunem la vot...
    cine e pentru banderas say 'I'...
    ;) girls...start votting...:))

    RăspundețiȘtergere
  2. nush ce sa zic de problema ta..
    io am crescut cu zburlici si puiul cel de cuc.
    dar cred ca danila rulz. banderas sucks balls. (excuse my french)

    RăspundețiȘtergere
  3. Danila, Danila, Danila! El eeeeeeeeeee motanul Daniiiiiiiila... e cel mai aprig motan...

    Danila! si atat! :D

    RăspundețiȘtergere