sâmbătă, 9 iunie 2007

De ce prieteniile mele cu barbatii sunt mult mai cool decat alea cu fumei

Fumeile sunt rele. Nu toate, dar alea care sunt, sunt rele din nascare. Daca pe la 3 ani in loc de fetite eu ma jucam/iubeam cu Bogdan, azi, la almost 30, in loc sa ma joc/iubesc cu femei am ales sa ma joc/iubesc exclusiv cu barbatii. Prietenii mei barbatii sunt in proportie de 98% heterosexuali, 68% metrosexuali, 2% homosexuali, 100% frumosi, destepti si cu bani.
Eu si prietenii mei vorbim despre orice - de la sexul dintre ei si ele, pana la chestii zilnice gen "de ce te doare burta?nu ai facut caca azi?in ce vrei sa te imbraci?se lasa cu sex?pe cine iubesti azi?" si asa mai departe. Cred ca sunt "o prietena" de cand ma stiu. De obicei sunt "aia" pe care o urasc iubitele, amantele, nevestele tuturor dragilor mei baieti:)) Aia cu care ei isi ordoneaza in dressing camasile, aia cu care ei povestesc si rad desi nu e nimic de ras. Aia la care ei vin cand ele sunt ciufute. Aia care este ACOLO indiferent de catastrofa prin care trece o planeta.
Primul meu prieten a fost Bogdan, care era din Tulcea si venea la bunica, tanti Irina, in Bucuresti. Cred ca Bogdan e primul baiat pe care l-am iubit din prima - dat fiind ca faceam pipi impreuna cred ca cu el am si avut prima relatie "serioasa". Cand am mai crescut, in cartier era la mare moda "fratzia", asa ca m-am molipsit de cativa frati, cu care am crescut, cu care am facut primele teste cu pupatul "cu limba" - in scopuri pur stiintifice! Eram pici, vedeam filme si era cazul sa aflam care e treaba. Apoi a fost Piter Pan. Cred ca Piter este cumva cel mai iubit dintre pamanteni. Cu Petre mancam din aceiasi oala, radeam si sufeream impreuna. Petre imi desena sigla Mtv in agenda-jurnal si imi spunea bancuri. Apoi Andrei. Eram cumva un fel de triula, nu stiu cum. Erau afurisiti si ma chinuiau cu intrebari din Geografia Romaniei:)) Gen: muntii din grupa nordica a Carpatilor Orientali. Sa traiasca-iasca-iasca.

De cinci ani de zile sunt prietena cu un tanar. In tot acest timp ne-am certat o singura data (in scris, cu spume si sange pe pereti). De cinci ani radem si suntem cum cred eu ca pot fii doi veri buni, sau doi frati. Suntem atat de pricinosi! Cam ca mosii aia din Papusile Mupetts! Este exact genul de relatie pe care nu as schimba-o cu nimic in lume. Daca nimeni nu ar avea idee cine suntem si as posta conversatiile din ultimii 5 ani..ce s-ar mai rade, cate chestiuni s-ar elucida..Ieri am povestit si ras cateva ore, apoi am iesit la o citronada si am reusit sa dorm fre'o 4-5 ore. In care am visat continuarea peripetiilor noastre la Caru' cu bere. M-am trezit cu un fel de durere de burta suspecta, de la cat am ras in vis. Unii oameni nu stiu cand sa se opreasca! Fericirea nu e un lucru marunt, nici optimismul, nici prietenia..totul este o povara cumva, una greu de dus. Nu este frumos sa razi si sa fii atat de pozitiv cand altii au probleme, depresii. Suntem perfect constienti ca suntem doi "Borci", insa in egoismul nostru avem un singur gand: noua ne e bine! We have such a great team! Partea cea mai frumoasa este lipsa de limite a acestei relatii. Noi nu avem stadii. Noi nu avem discutii de genul: "Nu cred ca am ajuns in acel punct al relatiei in care sa vb de cacat (pardon!)/sex/familia ta". De cand ne stim am discutat despre orice. La noi orice problema are cel putin 10 modalitatii de rezolvare, fie ca e o problema de corazon sau de job, etc. La fiecare intrebare exista un raspuns atat de cretin incat ne umfla rasul. Insa nu stiu daca mai avem ce sa ne povestim! Candva EL (acel EL) mi-a scris "eu nu o sa ma plictisesc niciodata" - facand referire la oamenii de pe planeta asta si miile lor probleme. Si eu ma gandesc si ma bucur la acest gand: noi nu o sa ne plictisim niciodata - pentru ca suntem 2 si pentru ca mereu vom avea ceva de spus si vom gasi parte buna si ne vom rade. Inconstienta asta ne salveaza, felul in care suntem senini si cretini..Faptul ca fiecare iubeste pe (alt)cineva, ca fiecare are o alta viata..Toti prietenii mei barbati sunt minunati. Fiecare in felul lui. Fiecare cu grijile si probleme lui, fiecare cu iubirile si dezamagirile lui. Toti prietenii mei barbati sunt frumosi, destepti si cu banii:)) O parte sunt liberi:)) Sunt un prost match maker, insa nu se stie niciodata cine vrea sa se bucure de unul dintre ei. Inca nu stiu daca i-as imparti cu fishtecine..sunt rea si critica si desigur exista niste teste inainte de "binecuvantare". Dar! Pentru fiecare baiat bun exista o scorpie..eu pe asta ma bazez si astept scorpia care ma va detrona:)) Fiecare baiat bun merita o fata macar jumatate din cat sunt eu de (ne)buna. Care sa ii poata fii o prietena buna si sa poata sa il intrebe cu cea mai senina fatza: si, ai facut caca azi?te mai doare burta?
:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu