vineri, 13 aprilie 2007

m y s h y t y l i f e

am scris si am sters. am scris si am sters din nou. inca nu ma prind daca am o viata de cacat sau nu. pardon! e voie sa scriu cu cacat pe blog?? xxxxx. cred ca am o viata de rahat numai uneori. azi am o viata de cacat partial(a).
am petrecut si ras mult aseara, m-am trezit in urlete si cheauneli de papagali multi si mici si verzi si galbeni, m-a durut capul si am vrut sa vomit ca sa scap de verdele ala din bila mea lenesa si de cacat. iar am zis cacat..imi este jena sa vorbesc asa, insa este cuvantul meu favorit in ultimele doua ore. totul este de cacat. silvia m-a invatat, cand era mai mica. abia se angajase in tvr si auzea in casti numai "cacat". mi-a povestit si mi-e mi s-a parut ca suna bine: "ce de cacat e ala!" , "viata e de cacat", " ma cac pe ei", "cacat de cadru", " munca de cacat", "oameni de cacat", "cacat cu mac", "cacat pansat". Apoi oigen a venit si ne-a zis: "viata este ca un fir de par din cur, scurta si plina de cacat". si am gandit ca e de ras, am ras si am tinut minte cum e cu viata si cu firul de par.
nu stiu de la ce m-a apucat sa scriu asa de urat. dupa toate florile si pozele si frumusetile de pe blog..este o rusine. rusine mihaela!
nici macar nu se spune viata de cacat, ci viata grea, complicata.

la mine in cap se petrece ceva. nu e bine sa fie bine. niciodata nu e destul de bine. niciodata nu e destul de mult. niciodata nu e destul de liniste.

el mi-a zis ca sunt nefericita pentru ca eu iubesc pe toata lumea. eu mi-am zis ca sunt fericita pentru ca eu iubesc pe toata lumea. el mi-a zis ca de fapt ma ascund in chestia asta cu iubitul asta.

ele cred ca oricum as fi eu, e bine asa cum sunt. daca sunt fericita macar cateodata, e destul.

cel care iubea doua femei mi-a spus ca indiferent pe cine iubim fiecare dintre noi, el o sa ma iubeasca mereu. (pentru ca si el iubeste pe toata lumea! hihihi)

ea mi-a zis demult ca nu o sa ma ierte niciodata. si au trecut 9 ani si nu a putut ierta, iar eu traiesc cu o vina pe care nu o am. sau nu o mai am de acum 9 ani.

el mi-a zis ca ma va astepta inca putin timp apoi va merge mai departe. si pe el il asteapta undeva cineva.

ea a plans si acum a uitat cumva de ce a plans si rade din nou, dar noi stim ca undeva in ea cineva plange inca

el a mers mai departe decat am inteles noi ca se poate merge si ne-a pierdut

atat pentru acum. dona reuseste sa ma scoata din orice "depresie" si viata de cacat numai cand imi scrie ceva. orice.

de fapt mi se pare destul de bine sa iubesti pe toata lumea!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu