joi, 12 aprilie 2007

Diminetile mele-s albastre!!


Am dormit in camera cu visele triste, insa sunt un om norocos si stiu cand visez. Asa ca ma trezesc calma si linistita. Am renuntat sa ma gandesc ce inseamna tot ce visez. Cred ca de fapt nu inseamna nimic. Ganduri ratacite. M-am trezit bine. M-am trezit si am dansat, m-am trezit si mi-am zis in barba: Sper sa nu imi strice cineva ziua asta buna! Sper sa nu am parte de toti soferii cretini din trafic, de muzica de rahat la radio, de telefoane de la diversi care vor bani, de lipsa unui loc de parcare..nu vreau sa am parte azi de nimic care mi-ar putea strica "aura" de senina si cretina. Pana acum totul este BINE. In pauza de masa vreau sa merg sa pozez magnolia de pe strada din colt, vreau sa mananc in parc, vreau sa imi bag mainile intr-o fantana.
Vreau sa ascult numai muzica vesela vesela!!
Cumva in aer pluteste ceva in neregula. Parca vad un sef nervos care o sa isi care la birou depresia, sau un actor grabit - care alearga cu tot cu frustrarile lui de artist, prin lume. Am nevoie de un birou la malul marii, vreau sa imi rasara si mie sorele din valuri, sa port numai o carpitza colorata si slapi, sa imi sune telefonul cu "voci" de delfin...vreau si eu o viata normala. cum au toti oamenii de pe alte planete..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu