joi, 26 aprilie 2007

Jurnalul zilei de azi - Paserile din viata mea

Oricum nu pot sa invat, macar sa scriu ceva.. Cred ca nu pot pentru ca imi tot repet in gand ca nu imi place materia asta. De fapt nu imi place sa fac nimic "la impuse".
Ziua de azi a inceput minunat. Cineva s-a gandit sa ma lase sa ma bucur de liniste, asa ca a acoperit pasarile cantatoare.Mama mea desigur:)
Cele 2+2+1+2 pasari cu care vietuiesc. Apropos! Sunt din nou bunica! Pentru a 4-a oara in ultimul an. Pasarea mama este pusa pe sexuri si clocit. Am sase oua, pardon, numa' 4 ca doua s-au deschis scotand la aer micile si chelele vietati. Perushi sunt niste minunatii. Se pare ca a durat 300 de ani pentru a se obtine specia de papagal mic galben cu ochii rosii:) La fiecare serie imi iese cate un "special" din asta galben perfect. Pasarile mele sunt speciale. Nu vorbesc, insa fiecare are ceva iesit din comun. In prima generatie..sau a doua..nu mai stiu, am avut un liliac. Adica un papagal care dormea cu capul in jos, exact ca un liliac. Am un galbior cu tendinte de suicid, am constatat ca distractia lui favorita este sa se spanzure in siragul de perle pus estetic de maica-mea in colivie. Baiatul de prinde cu capul intre perle apoi isi da drumul de pe barutza lui. Sta asa..prins in gat pana cade pe fundul coliviei. Am crezut ca e nebun. Apoi m-am gandit ca vrea sa se omoare..asa ca i-am scos perlele. Mama lor este un fenomen. Nimfomana. Pasarea asta in afara de sex, mancare, apa, sex, facut ou dupa ou, clocit, sex, sex..nu stie. I-am surprins de nenumarate ori, chiar in timpul actului. Si-o trag pana cad de pe barutza aia din colivie:))
El este un exemplat superb. Mascul, ciocul gri cu nasul albastru, pene superbe, verde, albastru la coltul ochilor. O minune ce sa zic. Ea..cam starpitura asa. Nu mai are nici pene pe burta de la atata clocit. Si musca! Este extrem de violenta. Cele mai noi aparitii au cate o zi fiecare. Mici si goi, cheliosi si cu un cioc mare. Toata lumea spune ca sunt uratei, dar mie mi se par foarte frumosi. Atasez photo pentru exemplificare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu