luni, 23 aprilie 2007

Donei "La meeting sau la miting?"

Draga Dona,

am cautat si gasit loc de parcare, dupa trei ture in jurul Pietei Constitutiei. Am ajuns la Revolutie, ca sa vad cum e treaba. Nu am fost acolo ca un gura-casca, ci in interes de sustinere a domnului Basescu. Am stat cateva ore bune, am facut poze si am ascultat ce zic oamenii, ca un adevarat copil de securist ce ma aflu. Le-am studiat chipurile, mainile cu care aplaudau. Am vazut oamenii din cam toate categoriile sociale. Lipseau prostituatele de pe centura si cele de pe Magheru. Am vazut tatuati de puscarie, tigani, muncitori in fabrici, doamne serioase, intelectuali, mame cu copii, fete tinere care habar nu aveau ce se intampla acolo, o multime de presari, am vazut super aparatura photo, baieti frumosi si fete frumoase, manelisti, cocalari de cartieri, betivani, nebuni, jandarmi si politie rutiera ca la balamuc. Muzica cam de rahat sa fiu sincera. Patzurca?? Come on!! Give us a break! Am auzit aceleasi imnuri ca pe vremea lui Iliescu - ala cu golanii. Au cantat Morometii! Poti sa crezi ca Sapro are o barba lunga de tot?? si nu mai canta cu Raku, ci cu alti doi pusti. Piesa lor a fost folosita de Base in campania trecuta "Romania trezeste-te". Mda..ce sa zic, uitasem ca mai exista Morometii. Sa stii ca e interesant de mers la miting. Vezi oameni. Multi. Cred ca nu am vazut atatia oameni si atat de pestriti in toata viata mea. Cu steaguri si tot felul de chestii scrise, cu etichete autocolante in piept pe care scria "cetatean suspendat"..
Oricum atmosfera e cam ciudata, se simte mereu o tensiune in aer. Sunt mici animatori care starnesc multime de strigatori, sunt unii care sunt acolo numa' pentru ca au o voce puternica. Am stat langa un mitocan, la cam 50 de ani, cam machit. Lui i se parea cool sa strige "Muie". Si asta striga, spre indignarea doamnelor coafate si imbracate de duminica. Am vazut oamenii batrani, bunicuti din aia blanzi. Am vazut oameni de toate felurile. am mai zis asta, dar mai zic, pentru ca mi s-a parut ciudat. Cred ca ma asteptam sa vad multi tineri, mai multi. Poate eu ma asteptam la un meeting:) sau la un concert, vorba cuiva: dar o bere, un mic, un gratarel, nimica??
Cam asta fuse ziua de ieri:)

PS - are Socaciu o piesa care mi se parea mult mai potrivita. Versurile zic asa:
"Vin ai nostri,
Pleaca ai nostri
Noi ramanem tot ca prostii
Aia hoti
Astia hoti
Mama lor de hoti"

de ce nu l-or fi chemat pe Socaiu sa cante asta, nu stiu..ma intreb si eu in barba:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu