sâmbătă, 25 februarie 2012

Despre doamna diriginta sau Lidia in jurul lumii


(poza de aici: http://b365.realitatea.net/news/cartea-recordurilor/)

Am scris acum cateva zile despre Oana si despre bucuria de a ma cunoaste cu ea si familia (+ prietenii din dotare, ca e darnica a noastra!). Astazi, trezita si inca avand fluturi in burta, o sa va scriu o poveste. Despre o alta femeie, una care m-a facut sa ma simt din nou MANDRA.
Am cunoscut-o pe femeia asta acum multi ani, nici nu mai stiu cati, este prietena cu Margareta noastra sefa. Am carat saci si afise si am povestit vieti in casa de pe Visinilor (un spatiu cultural artisitic unde s-au cam dezbatut problemele lumii). Apoi au trecut ani si femeile astea doua au facut planuri si planurile s-au materializat si femeile s-au ridicat si au crescut si au crescut. Acum ceva vreme am sarbatorit-o pe doamna L la Tribute. Ne-a eclipsat pe toti cu rochia ei, cu parul blond, zambetul pana la urechi, dar nimic, nimic nu poate sa descrie stralucirea din ochii ei. Facuse 40 de ani si arata de 20 si tot asa arata si azi:))
In clasa 1e, unde e diriginta, copiii si-au facut excelent temele si au organizat un eveniment de 7 stele - de Dragobete s-a scris cea mai lunga scrisoare de dragoste, una asa de lunga incat a fost trecuta in Cartea Recordurilor. Si cineva, diriga asta, pe 24 februarie, pe un frig de iti clanataneau dintii, a stat pe Lipscani de la 7 dimineata pana tarziu, ca sa vada ea cu ochii ei cum se intampla minunea. Stiti sefii aia care stau la birou si dau ordine? Ei bine, nici ea nici Mirela nu is genul ala de sefi:)) Probabil ca au si ele hachitele si pitici lor, dar eu nu am ocazia sa vad nimic pentru ca is prea ocupata sa casc gura de uimire si sa aplaud in gand, egoista cum ma stiti, cu urmatorul gand: cat de tare sunt! le stiu pe gagicile astea! sunt foarte smechera frate!! EU sunt foarte tare!! :)))
Lidia a urcat pe scena, dupa ce, cu 10 ore inainte o vazusem infrigurata si cu nasul roshu, primind cadou un shal sa ii tina de cald de la o doamna draguta. Avea acum o fusta neagra, talia de viespie, specifica celor 20 de anisori si parul frumos aranjat. Putea sa fie si in papuci de casa, femeia asta radia de emotie si de fericire. Si ii straluceau ochii, fix ca de ziua ei. Caci azi, clasa ei, abia formata, cu elevi minunati, alesi pe spranceana, lua Premiul 1 cu coronita si intra in Cartea Recordurilor. Clasa ei reusise sa adune mai multe ganduri frumoase decat au adunat altii pana acum. Si am citit o multimi dintre ganduri si pot sa va spun ca 80% erau cu "te iubesc". Oamenii iubeau fete, baieti, pe mama, eu pe Kate, altii viata, unul pe toate femeile din Romania..Era o nebunie. si asa, frig cum era, oamenii incingeau hore si se casatoreau pentru cateva minute cu cine vroiau ei:)
A fost frumos si ma bucur si ma laud ca inca o data cineva pe care eu il stiu si mi-e drag, face ceva minunat. Daca ma concentrez putin de tot si imi fac vreme si scriu cate o poveste despre femeile din viata mea, o sa intelegeti ca nu va mint deloc, eu chiar sunt inconjurata de niste oameni minunati! Despre barbati, mai subtire, ca au neveste si nu toate inteleg cum e treaba cu admiratia:)) Dar pe bune, femeile din viata mea sunt una si una.
Si una e asa de buna incat si-a inceput povestea intrand in Cartea Recordurilor :)
La mai mare doamna L, la foarte mare! Si te iubesc si ii multumesc lui Mirela ca te-a adus in viata noastra, unde o sa te pastram!!

Un comentariu:

  1. ...murmur timid , pentru a nu deranja randuri si ganduri : multumesc si eu te iubesc ...Lidia !

    RăspundețiȘtergere