luni, 20 februarie 2012

Despre BUCURia de a cunoaste OAmeNi minunAti



Sa va zic o poveste. Era o data, demult o gagica. Si cum lucra ea la o firma, intr-o zi a venit un tip la ea sa discute despre un biznis. Si i se parea ca il stie de cand lumea si el a zis ca bai, sigur, sigur ne-am mai vazut, ne stim de undeva. Dar dupa ce au scormonit si scormonit, s-au prins ca nu se stiau din viata asta.
Apoi s-a materializat biznisul ala destul de verde si activ asa si s-au revazut, ca niste colegi de breasla si biznis. Si acolo, in timp ce se muncea cu greu, a venit o fata. O fata care avea o voce calda, o fata care era toata o culoare. Si gagica asta de mai sus a vazut fata asta si i s-a parut ca o stie din totdeauna, fix ca pe tipul ala de mai sus. Dar gagica era rusinoasa si nu a vorbit din prima cu fata care stralucea a pace. A vorbit din a doua. Apoi gagica de mai sus a ramas gravida. Si apoi fata care stralucea a vorbit mai mult cu ea. Si au vorbit si mai des si mai rar. Si s-au si vazut. Si desi nu vorbesc nici des, nici rar, nu se vad nici rar, nici des, gagica si fata care stralucea pace, se stiu dintr-o alta viata, din asta si din toate cele viitoare. Gagica de mai sus o iubeste intr-un fel special pe fata care straluceste, pentru ca aceasta fata are un har. Cumva, fara sa faca mare lucru, are puterea de a scoate ce e mai bun si mai frumos din oameni. Le rascoleste sufletele cu cate o imagine sau doar cu niste cuvinte. Fata asta face zapada sa miroasa a paine calda si bunica.
Fata asta a reusit sa redea INIMII (desenul ala pe care il faceam cand eram mici, pe cand inima era rosie si nu avea neaparat ventricule, si nu pompa neaparat sange, desi!! daca avea o sageata desenata in ea, si era insemnata cu LOVE, curgeau trei picaturi de sange!!) puterea pe care inima o avea candva: de a uni oameni si destine. Inimile ei sunt fiecare in parte o poveste.
Ah! V-am zis ca tipa care straluceste pace este sotia tipului cu care am facut biznisul? Pf! Pai cum credeati ca ne-am unit fortele! Traiasca biznisul care conecteaza oamenii minunati:)
Sa va mai zic. Din cei doi, de mai sus - casatoritii, zic - a venit pe lume un om. Un omuletz care a adunat din magia celor doi, a aranjat cumva tot ce era fantastic, si isi face menirea pe lume - ne lasa constant cu gura cascata:)
Oamenii mei au nume, toti 3 + gagica. Si gagica are si ea un copil. E tot o minune. Dar azi nu ne intereseaza cum ii cheama pe toti, pentru ca azi este importanta o singura persoana. Tipa care stralucea pacea:) Eu nu stiu daca voi ati avut norocul sa vedeti vreodata un curcubeu intr-un om. Eu l-am vazut. Sau! Sa aveti norocul sa stiti ca e primvara, fara sa scoateti nasul pe geam! Sau iarna! Sau sa miroasa in casa a cafea cu scortisoara, desi tu nu ai facut cafea inca! Chestiuni simple, de magie...
Azi este ziua ei. Nu stiu cati ani face pentru ca eu nu cred ca prietenii mei, familia mea si oamenii pe care eu ii iubesc, au varsta. Ei pur si simplu SUNT si mi-e imi este destul. Caci nimic nu e mai frumos decat sa fie:)
In 7 martie, acum 2 ani, fix dupa slujba de Duminica, fata asta a venit la mine la spital. A fost primul om care a venit sa ma vada, dupa ce plecase mama mea acasa si eu eram singura si terminata, intr-un spital, unde copilul meu statea plin de tubuletze, in alta camera decat a mea. Si fata asta alaturi de familia ei, a venit si mi-a facut ziua cea mai frumoasa din lume, perfecta. Pentru ca a stiut fix ce sa imi spuna ca sa imi dea curaj..Pentru ca ea stralucea si impartea din pacea ei, in jur. Pentru ca mi-a facut salonul sa miroasa a frezii.. Pentru ca mi-a aduc sa citesc despre Sfanta Ecaterina, ca sa stiu ce inseamna numele copilului meu.
La multi ani Bucurie de femeie si OM minunat! La multi ani de vis, draga mea oama frumosa! La multi ani Oana Bucur, muma de Toma minunat si sotie de Marius:) Sa ai o viata fix ca in minunile alea care iti iau tie respiratia si tu ni le dai noua, ca sa ramanem toti muti in magia aia, a ta:)
si ..te iubesc:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu