joi, 3 martie 2011

Gata

M-am dat cu metroul, am vazut cea mai frumoasa fata, am baut o cafea, am povestit o viata intr-un ceas, am stat un alt ceas la o coada, am facut planuri cu mama, am aflat o veste neplacuta, am platit niste taxe si sunt pe cale sa imi pun liniste in cap. Totul intr-o zi, prima zi cea mai lunga fara Kate. Cum a fost? Pai..ciudat. Caci dupa ce am rezolvat hartii, am facut cumparaturi pentru prima ei petrecere de zi de nastere din lungul sir de petreceri care incep ..maine si se termina peste o saptamana, cand ii taiem FIX UN FIR DE PAR din cap si ii rupem o turta frumos impletita si mancam ..chinez (mwahaha!) am ajuns acasa unde copilul cu ochii mici mi-a aruncat o privire cu repros si a refuzat sa ma ajute la revenirea anumitor parti ale corpului mei la o stare ...mai putin dureroasa as zice..Si nu doar ca nu a vrut sa ma ajute, dar s-a super razbunat si a mancat un castron plin de iaurt cu biscuiti ..Apoi ne-am pupat si ne-am iubit si in sfarsit a adormit. Nu am avut asa o zi plina de mult de tot. Cam 8 ore fara ea, ciudat, ciudat rau de tot. Dar a meritat! Pentru ca acum stiu EXACT locul din care ii voi cumpara cele mai frumoase chestii din lume, la preturi ok! Asa ca daca aveti de gand sa dati bani pentru voi sau pruncii de acasa (sau din gasca), pe Magheru exista ZUZA, un loc in care eu m-am simtit fericita si am uitat de tot si de toate, si m-am bucurat de haine frumoase, de jucarii deosebite, de caciuli colorate, caluti care zboara in miros de levantica, soricei cu picioare lungi de panza, mobila de lemn colorat pictata, o vaca cu 4 roti, spatar, loc de pun un copil, loc de impins de catre alt copil..s-a inteles ceva?!
Aici e site:
http://www.zuzahandmade.ro/. Acolo e povestea. Sambata vin personaje si joaca scenete pentru copiii urbei, indiferent de varsta. Nu stiu daca dau si prajituri..Sunt niste fete extrem de dragute acolo, acum citesc pe site ca se organizeaza si niste workshopuri interesante:)
Mi-as placea sa ma duc acolo si eu cu zuza mia. Papusile lor sunt hand made si unicat unele dintre dansele, preturi pe masura..dar vai..ce papusi frumoase..Genul ala de papusa pe care nu o uiti niciodata!
Iar hainutele ..cam ce fac eu cu blugii mei, mie. Adica infrumusetare manuala. Zi minunata. Cu dor de popil..dar macar am vazut minuni din lemn. Pentru popil..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu