duminică, 5 septembrie 2010

6


peste 2 zile Kate implineste 6 luni. Primele 6 luni ale noastre una langa alta:) Recunosc cu greu ca in primele doua luni i-am simtit lipsa in burtica, mi-a fost greu cu micile ei crize de "colici", a durat ceva sa ne imprietenim..dar de ceva vreme, Kate a mea a devenit OM.
Diminetile cu iubita mea sunt cele mai frumoase din lume. Ne trezim in zambete si cu sunet de parturi care nu, nu sunt demne de asa niste printese, dar..astia sunt bebelusii. Uneori se sperie de parturile personale, deschide ochii mari, apoi ma prefac si eu speriata, ii fac jocul. Ea se prinde si rade cu hohote. Cand nu vreau sa ma trezesc, o urmaresc printre gene. Ea ma descopera, imi baga degetele mici in gura, in nas, ajunge pana la urechi. Apasa pe obrazul meu cu degetul sau, daca sunt foarte aproape de ea, ma "mananca" cu o gura mica dar hulpava. Eu o intreb aproape de fiecare data: de ce vrei sa o mananci pe mama ta? Si ea rade, si rade. Nu rasul ei fara sunet, infundat, ci avem noi doua alt ras. Cel de dimineata e cu chicot. Eu ii spun buna dimineata la fiecare trezire, ea numai dimineata devreme vorbeste cu mine dupa somnul de noapte, in rest, doar se trezeste si deschide ochii-i mari:)
Are 7 kg deja. Ochii sunt caprui spre verde, ca ai bunicii Ana. Are de la Ta'su (Keanu desigur) o forma anume, genele is lungi si dese..Vorbesc cu ea mereu, este un "partener de monolog" minunat..Curand va raspunde intrebarilor mele absurde, desigur, imi dau seama cat de stupid este sa o intreb mereu daca o iubeste pe mama..In plus imi vine mereu sa ii spun: da:))
Si ea se uita la mine si cred ca se gandeste: ce da?! Da ce? La ce? Da, da!
De maine mancam supa de zarzavat. 10 ml. Incepem usurel. Sper sa ii placa. Sta in patut, face ture pe covor dupa vara'sa Gia, se rasuceste, mosmondeste, rama..Nu are stare..Oricum nu o las singura decat la ea in pat, unde pare safe..
Cea mai fericita este cand ii fac baita. Eu cand, ea da din picioare. Si, oh da! Nimic nu se compara cu mesele. Nu am vazut copil mai fericit decat copilul care mananca..
De doua nopti a fost mutata in patut. Imi e dor de ea, dar cred ca e momentul sa ne separam noaptea, caci altfel nu ne mai separam niciodata..Paradoxal, de cand nu mai doarme cu mine, eu nu dorm. Ma uit la tv, apoi ma uit la ea, apoi imi vine sa o misc, poate se trezeste si o sa planga si TREBUIE sa o iau langa mine, si tot asa..Bietul om.
Kate e mare. Acum facem pauza de bebei si scriem un post nou despre oameni mari.

5 comentarii:

  1. La multi ani sanatosi si fericiti! Kate este absolut superba. Sa-ti traiasca si sa fiti cele mai sanatoase si fericite.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aaaaaa...ce mumoasa e!
    Fata, eu cand o vad?
    Ca vorba Simonei de la Constanta "Te intalnesti si tu cu Mihaela sa ii dau cartea pana face bebe 18 ani?" :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu sa o tin in brate si tu sa ne faci poze frumoase si eu sa pun pozele pe laptopul de la serviciu si sa ma uit la ele cand ma supara aia si sa ma linistesc si sa zambesc asa, ascuns.
    Hai ca ma culc cu gandul la Kate si sigur o sa dorm bine.
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Fata, glumesti?!
    Eu-s in plina raportare. Dumnezeu cu mila! Scap cand apuc de la munca. Mi-e imposibil sa mai fiu si eu om normal in cursul saptamanii si sa mai fac altceva in afara de traseul casa-job, job-casa.
    Poate wkndul viitor.
    In wkndul asta imi vine mobila.

    RăspundețiȘtergere