marți, 12 ianuarie 2010

Lui Kate ..de la mami


O sa pictam cerul cu stele si Ina si mami or sa ne invete sa facem jucarii colorate, impletind povesti.

Pentru ca Maya ti-a adus prima papusha, fara sa stie ca eu o iubeam in secret pe Hello Kitty, o sa invet sa iti fac o multime de Hello Kitty:)

pe care sa le punem in camera de piticica si pe sa poti sa le musti si sa le molfai pentru ca dupa aia mai face mami altele:))

si o sa avem si o multime de iepuri si soricei!

Ursii abia astepta sa fie scosi din cutiile mari in care dorm de luni de zile,

si de fapt ..cam toata lumea astepta sa vine Kate pe lume ca sa ma calmez si eu putin si sa ma "maturizez" .


In timpul in care eu caut jucarii "facubile"pentru copil pe net, cel mai iubit regret al meu imi face inca o data mintea praf si eu inca o data pun punct si o iau de la capat. Mai avem 2 luni draguta mea, doua luni pana cand va incepe o viata noua pentru amandoua si nimic rau nu o sa ne mai poata atinge:) Pentru ca pana acum am tot dat sanse unor oameni care nu merita de fapt nimic..Si care pareau ca se bucura de minunea care creste in mine..insa gata. Peste doua luni doar tu vei avea parte de toate sansele din lume. Deci hello kitty, here we come!

Un comentariu: