miercuri, 4 noiembrie 2009

Hm!!!


Frate nu inteleg! Pai daca el sta asa, cu ce ma loveste?! Pe mine ma doare cam pe unde are el spatucul, deci cu ce da? Ok, stiu, se roteste, danseaza, viseaza, eu il chinui si el simte toate durerile mele si de aia am si contractii mereu, dar..cu ce da? cu mainile acelea mici-mici? sau da cu coatele?! Ca un oltean veritabil, cu coatele ascutite..

Ce repede a trecut vremea. Si eu, eu in loc sa ma schimb asa cum am promis, perpetuez o stare de rau si drama inutila, hranita cu "drag" de cineva..Nu mai vreau sa stiu adevaruri, nu mai vreau sa stiu nimic de lumea din jur..Nu mai vreau sa fiu tinuta din greseala in brate, nu mai vreau sa fac compromisuri. Nu mai pot..Pentru ca ma doare fiecare cot pe care il primesc in burtica, pentru ca nici toata iubirea din lume nu mi-a folosit la nimic daca am indreptat-o in directia gresita..
Nu mai vreau langa mine un om pe care sa il iubesc numai eu. Asa cum nu mai vreau sa fac curatenie, sa gatesc, sa spal, sa calc, sa iubesc..e inutil.
Niciodata nu voi fi destul de buna pentru cineva care nu ma iubeste. Si acum avem o datorie..De maine o sa stim si pentru cine avem datoria:) Daca este un el sau o ea, daca va fi Kate sau nu. Azi copilul meu are 5 luni din ziua in care a fost conceput.
Si da, tin minte perfect ca pe 4 iulie (sau pe 3 - e clar ce perfect tiu minte:)))) intr-o dimineata, ne-am iubit si ne-am sarutat like lovers do si nu, nu am simtit fix ca atunci am ramas insarcinata..Nu am simtit nimic in plus fata de datile in care ne iubeam si ne pupam like lovers do..Poate din cauza ca mi se pare de fiecare data ca ne iubim maxim?! Si ca in afara de noi doi nu mai exista nimic important pe lume?!
Eram noi si infinitul. Ei bine, asa au fost cam toate iubirile mele. Si nu cred ca mi-as fi dorit sa traiesc fiecare iubire cu mai putina intensitate..caci la ce bun as mai fi trait-o.
Mi-a zis Simona ca iubirile nu mor niciodata. Unele ar fi bine poate sa nu se nasca. Iubirile zic.

In fine..am divagat ca de obicei. Abia astept sa imi cunosc copilul! O sa ma imbrac frumos si o sa ma duc pregatita la intalnire, sa nu vada o mama nedormita si trista din cauza unor cosmaruri care au revenit la pachet cu o distanta care ne va face bine din nou:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu