marți, 3 noiembrie 2009

Another summer is over and he is back

"hey baby, sexy mother" scrise el stiind cum asta o sa imi lumineze ziua. Vino sa te relaxezi inainte de a naste, vino aici iarna asta....

Eu il iubesc pe Victorious. Stiu asta in fiecare zi cand ma trezesc si in dreptul locului in care doarme copilul nostru e un spate cald de care noi stam lipiti. Stiu asta si cand ma sicaneaza si imi scoate peri albi cu glume nesarate. Poate nu este cel mai bun, frumos, destept, inalt, secsi etc barbat de pe planetea (pentru alte femei) dar pentru mine este cel mai frumos om cand doarme si cand se alinta (dupa ce face rele) si sincer sper ca micul copil sa semene cu el la toate partile bune (si atat). Sa ia partile rele putin de tot de la fiecare..bietul copil, nici ca se putea gasi o combinatie mai ciudata ca asta:))
Poate ca Vic nu merita sa fie iubit asa cum iubesc eu, dar asta e cel mai putin important..Indiferent cat ma chinuie si cat de rau ma scoate din minti, pana una alta el este tatal biologic al copilului si nimic nu o sa schimbe asta. Pe zi ce trece imi dau seama cat de mare a fost socul aparitiei acestui copil in viata noastra. Asta nu schimba cu nimic mizeriile pe care ni le-am adresat in toate aceste luni. Cert e ca am mai inteles ceva azi..Nimic nu dureaza o vesnicie. Nici iubirile cele mai frumoase, nici ura cea mai neagra! Si nimic nu este de fapt ceea ce pare..Daca as reciti acum tot ce am scris la nervi, poate ca pret de cateva ore l-as uri pe Vic din rarunchi, apoi mi-as revizui atitudinea pentru ca pana una alta, eu i-am facut un copil unui tip care nu isi dorea copil, care habar nu are pe ce lume traim..am facut un copil unui copil mare pe care il iubesc. Si pe care intr-o zi se poate sa nu il mai iubesc..sau poate intr-o zi o sa ma iubeasca el..nimeni nu stie.
Insa niciodata nu se termina iubirile..Nu stiu daca el, Vic, e ultimul barbat de care ma voi fi indragostit:(
Pentru ca nu stiu cum as trai fara sa visez mereu cai verzi pe pereti, fara sa iubesc mereu, fara sa caut noul mereu..Si el e la fel. Intr-o continua cautare..Intr-o descoperire continua. A lui in primul rand.
Nu mai am ganduri de viitor..pentru ca viitorul e incert si nimic nu e batut in cuie. Toate se schimba la o clipire de gene, asa ca o sa ma bucur de moaca lui Vic in diminetile in care nu se sterge bine de apa cand iese de sub dus si isi uda lenjeria, o sa ma scoata din sarite glumele lui (la care in mod normal pana acum ar fi trebuit sa fiu imuna..), o sa ii rad in nas de cate ori ma "ascunde" de asa zisii lui prieteni, de jena de a ii auzi pe astia cum il trag la raspundere ca "umbla cu gravida":))) si tot asa.
Pana la urma intotdeauna exista inca o vara. In vara lui exista un Amsterdam cu o neagra frumoasa care zice ca il asteapta. In vara mea exista o insula frumoasa unde poate sa ma astepte mereu cineva. Cineva care nu stie decat ca eu sunt o printesa care zbura candva si isi dorea un copil. Vara viitoare o sa il am si poate o sa zbor din nou..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu