vineri, 18 septembrie 2009

Rock on baby

Aseara am petrecut o ora in trafic. De la birou pana acasa. Mii de spume, tunete si fulgere! Dar mi-am revenit ascultand radio Guerilla..Si am dansat si am cantat si mi-a placut de mine gravida si rock si muzica a urlat din mica mea masina, si i-am multumit lui Dumnezeu pentru cel mai cuminte si bun copil din lume, bb care nu mi-a facut rau pana acum, bb care a avut grija sa nu imi vomit matzele..
Si eu, reaua, am plans si am suferit dupa Victorious fara sa ma gandesc cel mult rau ii fac lui Ou..Si Ou e bun si ma iarta si ii place Queen si danseaza pe Lenny, si canta cu mine..Ou rulez..
nu am apucat sa il scanez sa vi-l arat, dar e f dragut si mi se pare foarte tare cum i se vad costitele si piciorelele:)
Ou e bun si ma lasa sa dorm noaptea. Ou imi da voie sa mananc orice, oricat! si nu, eu nu mananc orice, oricat, desi asa se vede din exterior...oameni rai!
Azi am baut 1/2 kg de lapte dimineata (in masina de fapt), am mancat 2 negrese, miere..si atat. Si mai mananc de pranz si apoi de cina. Nu am pofte majore..Fructe as manca mai multe, dar azi am uitat sa imi iau mere la mine.
In rest nu mi se mai intampla nimic magic:( Din pacate..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu