miercuri, 22 aprilie 2009

Rele si bune. Mai multe bune.

Simt cum se naruie totul in jur desi nu mi se intampla nimic rau. O samanta de nemultumire creste, se transforma intr-o planta carnivora a carei floare ma va infuleca inainte de a ma prinde ce se petrece cu mine.
M-am intors la mine, cea pe care am urat-o. Acel om care se enerveaza si se umple de pete, omul care isi inghite lacrimile, care ia totul personal. Oare singura sansa de a scapa de senzatia de voma continua este sa readucem la viata monstrul de care am scapat cu atata greutate?!
Am avut nevoie de sase luni pentru a imi redescoperi eu-ul atat de placut de niste oameni, acum iata-ma in postura in care ma intreb daca nu era mai bine sa nu-mi tai podoaba atarnanda.
Aud zilnic cuvinte care imi aduc aminte de motivul pentru care au aparut cele doua bijuterii in turul pantalonilor mei, acum ani de zile. Cuvinte care ma ingretoseaza.
Piatza. Criza. Spaga. Job. Client. Repede. Am promis. Nu exista nu se poate. Timing.
Piatza este un putregai fumegand. Criza este o scuza de a ne bate joc de tot. Spaga este un instrument de manipulare. Jobul este un cuvant care in limba romana suna de cacat (ne scuzati..). Clientul este doar un om care PARADOXAL face si el caca (ne scuzati..). Repede este un cuvant pe care nu e bine nici sa il soptesti. Cele mai mari greseli se fac REPEDE. Am promis este cea mai mare tampenie pe care am auzit-o vreodata din gura unor oameni care habar nu au ce inseamna o promisiune. Nu exista nu se poate spun de obicei aia care habar nu au daca se poate. Si da, totul se poate, dar COSTA. Timing..ei bine asta e cuvantul meu favorit.
Mai tineti minte ca era o chestie care se plimba pe mail cu "exista un timp pentru toate" si mai era si o piesa U2 cu "there is a time" si mai zicea si Danut SRL ceva de genul "vine o vreme"...
Ei bine nu cu timingul am o problema eu ci cu BAD TIMING. Pentru toate cele din ultima vreme e o problema de bad timing..
***************************************************************************************
Acum sunt calma. Aud o voce in telefon care ma calmeaza pret de cateva minute. Pierdere de timp sa fiu suparata inainte de culcare, pierdere de timp sa scriu despre lucruri pe care nu le plac.
Dar asa am simtit acum, cateva minute.

In rest totul este minunat. Zambesc cand rasare soarele. Azi cea mai frumoasa fata din lume a implinit 27 de ani. Nu stiu daca e ceva ce mi-as fi dorit mai mult acum decat sa fiu acolo, pe malul lacului cu ea si ai mei toti, band palinca sau tequila si fumand, fericiti ca suntem toti si ca indiferent unde muncim, cu cine ne iubim, noi suntem NOI.

La multi ani Andra!

tu mi-ai dat asta:





Uriasul
Asculta mai multe audio Diverse »

in scris, pe o carte care m-a intors in timp si m-a purtat intr-o alta lume. Eu impart cu tine ce mi-ai dat tu:) In lectura lui Horatiu Malaiele.

Si te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu