sâmbătă, 25 aprilie 2009

Frica cucu tremurul

Acum cateva minute se pare ca a fost un cutremur. Numa'5 grade. De luni de zile vad stiri si aud cum o sa vie zdranganeala mare, aia care ne va spulbera pe toti. Ei bine de cateva minute ma uit la Antena 3 unde o doamna draguta abereaza foarte otevist.
Concluzia?!
O sa muriti toti! Daca stati sub tocul usii, muriti! O sa fiti zdrobiti de pereti. Daca va asezati sub ceva moale, muriti clar! Toti mor! S-a dovedit stiintific. Daca stati langa mobila, o sa cada pe voi, daca fugiti pe scari incercand sa evadati dinimobil, clar o sa muriti caci or sa cada scarile. Oricum ar fi murim toti.

Acum razand ma intreb: pai daca tot murim, de ce mai pierdem vremea sa ne gandim ce avem de facut in caz de cutremur?! Can incepe zdranganeala, eu zic sa dam tare drumul la muzica. Stiu si piesa.


carl orff-carmina burana
Asculta mai multe audio Muzica »

Eu si maica-mea nu am simtit acest cutremur. Radeam carand bagaje de la masina la lift. Cu siguranta in cele 14 secunde de zguduiala noi ne zguduiam de ras.

De cutremur imi e cel mai frica de pe lumea asta..de cand eram mica. Mama mea ma tinea acolo in pantec in 1977. De aia is asa dusa cu capul.
Ma duc sa imi fac acum o limonada. Daca vin replici sa fiu macar hidratata.

(de minute intregi suna Romtelecomul. Singura retea ok in caz de cutremur, btw. Ce misto e cand suna toti si auzi acelasi lucru - simtitrati cutremurul? la voi se misca lustra? cum nu simtirati?! aaaaaaa..fu tare!!)

O sa beau niste vin. Postul asta fu foarte twiteristic, nu?

Un comentariu:

  1. ah, sa vezi cu fata aia de pe a3. fata aia e mandrul produs al scolii de televiziune. adica asta: http://www.scoaladeteleviziune.ro/. are garantia vedetelor pentru ea!

    si culmea culmilor, prostiile debitate nici macar nu erau ale ei!! citea cuvant cu cuvant dintr-un text caterincos. adica asta http://www.cutremur.net/comentarii-la-articolul-triunghiul-vietii-al-lui-doug-copp/.

    ceea ce o face si mai proasta. adica frate... niciun filtru, niciunul???

    RăspundețiȘtergere