miercuri, 8 aprilie 2009

Mi-a zis Andra ca in Cotroceni a inflorit magnolia..

Anul asta nu o sa ma bucur de strada mea cu magnolii:(
Am ciresii infloriti sub balcon, dar nimic nu se compara cu plimbarile mele sub magnolii. In week-end poate evadez si o sa ma pot bucura de flori.
Bubu mi-a zis ca nu sunt eu pe blog, ca el ma stie alta. Cine naibii scrie aici atunci?!
Sau cine e acasa, cine e la birou, cine rade, cine danseaza, cine, cine?

Mi-a sarit oja de pe unghii intr-un fel asa trashy care ma face sa imi fie dor de Ina si de nou-nascutul pe care nu am avut ocazia sa il cunosc si sa il tin in brate. La radio Dobro si Craioveanu ziceau ca vin Bon Jovi si Guns in Romania. Ieri Dragos mi-a trimis o piesa din tineretea noastra. Vine vara, simtesc. Vine vara sivine cu tot cu dorul meu de duca. Vine vara odata cu 1 maiul care ma va atrage spre un mal de mare pe care nu il mai plac de cand a plecat Sorin..
Zilele astea o sa scot culorile din cutii, rochitele, balerinii, scot vara la soare si incerc sa conving tusea (aproape magareasca) sa plece. Eu nu sunt bolnava niciodata vara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu