vineri, 10 aprilie 2009

friday

dupa ce m-a lovit socul de a afla ca intre mine cea din viata reala si asta de aici de pe blog sunt niste diferente uriase, am gandit sa scriu ceva, asa cum sunt eu in viata reala:)
E vineri, am baut (iar) coca-cola si sunt isterica precum un soricel. Sau precum veveritza din Over the hedge. Am muncit asa cum numai eu stiu sa fac, dand pana la ultima picatura din mine pentru un proiect. Ma simt bine, primavara ma face sa sar prin birou si sa am emotii, cu fluturi in burta si tot tacamul.
L-am inventat pe Gustav, un grasun de soarece care este sweets junkie si a carui blana miroase a caramel, i-am inventat doi prieteni alaturi de care Gustav va avea parte de aventuri, m-am dat cu masina cu un rac suspect de simpatic (pe care vreau sa il folosesc pentru a il face pe Gustav mai dragut decat deja este).
Cum ma sunt alta pe viu?! Ca tot nu imi revin..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu