miercuri, 25 martie 2009

Rautati domnule..rautati!

Radio Guerrilla ne dixtreaza in ultima vreme cu o campanie Antimitocanie, campanie (foarte) gandita de Propaganda.
Pe site-ul radioului exista un loc unde diverse persoane (mi s-a parut extrem de cunoascuta MAFALDA, oare de ce?!) descriu specii demne de Atlasul de Mitocanie Urbana.
(Cumva soarta m-a adus pe pagina lor, recunosc ca am tot vrut sa intru sa scriu caci imi vin idei la volan, cu nume in latina..insa n-am avut vreme si am si uitat speciile despre care as fi putut sa scriu. Dar..azi cum dadeam sa plec spre casa, jang! Mi-am adus aminte. Am intrat, citit..mda..unele erau penibilutze. Ezac can' eram sa inchid, vad ceva care suna cunoscut. Si citesc si rad. Se spalara toate spumele, se dusera pe apa sambetei.)

RADUCUMUCU a descris excelent specia Clientus decizioanlus infantinus, sau sa zicem in romaneste Brand Managerul Retardat.

Enjoy:

"Specie moderna, aparuta in ultimii ani si care este raspandita strict in departamentele de marketing ale firmelor "facute de patronul parvenit". Este o specie matriarhala, 90% fiind femei. Este de cele mai multe ori absolventa de matematica, fizica, istorie, etc. - adica de institutie de invatamant care nu are nici o legatura cu publicitatea (domeniul in care activeaza). Fire sperioasa, dominata de patronul parvenit, nesigura de calitatile rasei sale (inexistente), folosita adesea ca si animal de companie de catre acesta, iar uneori ca animal de lupta si hartuire a sclavilor de pe plantatiile de idei (agentii de publicitate). Si aceste exemplare tind sa copieze de la patronul parvenit trasaturi ca priceprea la orice si detinerea dreptatii si a adevarului. Astfel ele se pricep la grafica, typography, regie, fotografie, compozitie si multe alte ramuri ale publicitatii. Nu se pricep la DTP, fiind prea tehnic pentru niste firi creative ca ale lor. In mare (specia) se imparte in doua subspecii: nefutute si futute prea mult. Cele din prima subspecie au o infatisare grotesca, masculinizata, de cele mai multe ori supraponderala. Manifesta o foarte mare agresivitate si violenta, mai ales daca sunt contrazise sau daca se incearca furnizarea unor idei bune de carte altcineva catre ele. Dau foarte mare importanta graficii si copy-ului, trimitand de multe ori schitze detaliate ale proiectului aflat in desfasurare. Cele din a doua subspecie nu dau la fel de multa importanta graficii si copy-ului, alegand insa cele mai safe variante. Stau mult la cafele si tigari, sucuri, de obicei prin mall, filozofand pe teme de comunicare si de layout, la care nu se pricep deloc (fiind tocilare imputite in facultate si inintea ei). Se aseamana foarte mult cu pitipoanca de companie, fiind insa mult mai upgradata si cu o parere mult mai buna despre sine. Are pretentii foarte mari in ceea ce priveste masculii, dar se reproduce fara scrupule cu patronul parvenit la care lucreaza, daca e nevoie, pentru pastrarea functiei sau pentru avansare. Ambele subspecii lupta pentru impresionarea patronului parvenit si pentru promovarea firmei acestuia, dar infantilitatea si habarnismul lor, nu fac altceva decat sa ingroape brandul respectiv."

sursa: http://www.radioguerrilla.ro/antimitocanie/page.php?id=358

Ce om rau, domnule! Oribil! Ce bine ca nu cunosc asemenea specii! Va dati seama?! Mi-ar fi facut viata un IAD!

4 comentarii:

  1. bai, deci mi-ai distrus un mit. adica bai, campaniile radio guerrila sunt gandite de altii?!?! ppfff....

    oricum, campaniile raman bune. si radioul bestial. si gata.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ miki - hai ma! esti cu capu', cine credeai ca se ocupa? Dobro si Craioveanu? Mihaiu? Vintila? :D hihihihi. Foarte bune toate campaniile lor si foarte misto agentia care se ocupa. Si gata.

    RăspundețiȘtergere
  3. da, fata. (asta ca tot au si un material despre astea de isi vorbesc cu fata ;)) ). asa credeam eu. :(

    dar ma rog.. ma voi resemna. desiiiiiiiii tot ei m-au incurajat sa fac asta, prin campania antiresemnare. vezi tu... am aceasta disonanta cognitiva... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. care-i si atinge pe cocalari! I-am auzit personal pe dorobantzisti facand (chipurile) bîză unii de altii, cu referire la speciile descrise in campanie. Dar se vede cu ochiu' liber ca rad forţat.

    RăspundețiȘtergere