luni, 26 ianuarie 2009

Dazzled

Asa ma simt. Nu stiu de ce, dar asa ma simt acum.

Ah! Am vazut Twilight, la cin'matograf. Am vazut multe filme acasa pentru ca am fost bolnavior (da, din nou, duuhhh) si mi-a tot cazut netul rupandu-ma de lume. Am mancat mazare facuta de mama si mi-am adus aminte, inchizand ochii, de gradinitza si de mazarea aia buna. Am fost cea mai fericita si la gradinitza..
La ProTv ma incata un Gheorghe Visu atat de tanar..un Valentin Uritescu jucand nervos, o sticla de Pepsi se rostogoleste si eu ma gandesc..Doamne ce tineri si ce frumosi sunt toti..Uite-l si pe Marin Moraru si pe marele Rebengiuc. Maeshtrii (sau maiashtrii?)
Ce slab e dl. Visu, la fel ca in Regina/Inima de tigan doi.
Ma culc.
Azi m-am vazut cu una din fete. A doua ..nu-i.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu