joi, 25 decembrie 2008

Aproape PERFECTIUNE!


Azi dimineata m'am trezit exact asa cum mi'am dorit in fiecare an de Craciun. Strigand ZAPADA! Caci da, a nins in Timisoara!
Sarmalele au fiert pana la 1 azi noapte si acum sunt din nou in cuptoriu, placinta cu mere ne'a umplut casa de miresme, salata boeuf a iesit super, azi vom da la saraci tocanita de pui, special facuta pentru a fi data de pomana (sunt oare batranei saraci pe aici..)..Am dormit bine bine si am visat bine bine bine, hihihi, daca as filma tot ce visez ce m'as mai rade dupa..
Ce lipseste sa fie perfectiune? Mama si tata..Cafeaua facuta de tati, tuica fiarta, masa din sufrageria noastra, bradutul meu frumos. Dar o am pe Sabon si o sa facem noi doua un festin!
Craciun Fericit Simona, Cornel, Ina, Delice, Zaza, Miruna, Alice, Anda, Andreea mica, Miki, Robert, Dani, Alex, Lumi, Dan, Adrian..si oricine mi'e in lista sau nu.
Sa aveti sarbatori frumoase si va pup cu drag.

Ina balerina fata! Pe ger si ghetush printesele nu ies din castel! Offff..

Un comentariu:

  1. Ooo da, ma simt orice, numai printesa nu:) Cu muci la nas, cu ochii umflati si cu gitul ragusit. Imi torn picaturi in nari si un spray de ala ptr git...sa tot petrecem, nu? dar nu-i nimic...va veni si vremea mea, cum ziceam:) te puuup!!!

    RăspundețiȘtergere