marți, 4 noiembrie 2008

I support..


Daca va uitati cu atentie o sa vedeti ca la mine intr-un colt de blog a aparut o chestie care zice ca I support pe cineva. 
Primul e Dan Dumitrescu, urmeaza sa mai adaug niste oameni..daca o sa imi placa de ei, desigur. 
Cand o sa am 5 minute libere (adica la noapte) o sa scriu de ce am ales sa support
Nu sunt (sper) persoana care sa se duca cu trendul si daca ECO e trend sa deviu peste noapte ECO, sau verde..Dar aleg sa sustin pe cineva care cred ca merita. Nu am avut timp sa ma dau cu biclele Mirunei, sa adun peturi din Bicaz, sa strang pungi de plastic din spatele blocului. 
Ba ma mult, recunosc si mi-e jena ca arunc tigarea pe geam cand nu am o sticla goala in masina, in care mai e o urma de cafea (nu am scumiera..caci masina mea era initial de nefumatori dar a decazut ingrozitor..), ca iau pungi de la supermarket gratis pe care apoi le folosesc la gunoi, ca las laptopul in priza zile intregi, la fel uit si incarcatoarele, las apa sa curga pana vine apa calda..si as continua dar ma simt de porc caci desi constientizez ca fac rau, uneori nu imi dau seama.
Probabil ca mine sunteti multi, unii recunosc si incearca sa se schimbe, altora nu le pasa. Eu invat:) De la Silvia am invatat acum multi ani de zile sa nu arunc hartii pe jos. Car in geanta hartii, pachete de tigari goale, facturi, bonuri -  cosuri de gunoi daca sunt, is de obicei pline ochi sau arse, scurse pe trotuar. As vrea sa invat sa renunt la masina si sa merg pe bicla (Miruna aici ar trebui sa scriu de tine si sa incep cu "de la M invat sa.." >:D<)
De la Ina invat asa de multe incat nu contenesc sa ma mir de ea..(stiati ca exista oameni care CHIAR mananca sanatos? adica pe bune, sanatos ca la carte). La birou aruncam hartia separat, se strang baterii si telefoane vechi..
Si mai sunt oameni de la care invat. Nu doar chestiuni legate de protectia mediului si alte minuni. Invat mereu. 

I support people..Good people..

And now..back to work girl!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu