miercuri, 9 aprilie 2008

Suz



lui Suz..

"Intru in librarie. Miroase a ceai si o muzica familiara imi inunda mintea. Este o lansare de carte; o vad si pe ea. Mica, asezata pe un scaun, scrie ceva.
Pe o masa vad niste cani aburite care parfumeaza aerul. Jasmin..Caramel.. O multime de chipuri dragi in jur. Deschid cartea usor, stiind exact ce voi gasi scris acolo mic si italic.
"Lui So, cel care a avut incredere in mine".

Este prima cartea a lui Suz..Acea carte pe care o asteptam de ceva vreme.."


(de cata vreme este nevoie Suz? Need help? We are here, you know..Prima pagina este cea mai grea, apoi o sa curga textul. Curaj!)

Un comentariu:

  1. Multumesc mult. Asa va scrie pe prima pagina...
    Nu am mai scris... De pe 1 martie nu am mai scris nimic. Pe 3, cand m-am intors de la 2 Mai am ascuns-o undeva in computer ca sa nu dau peste ea.
    Nu pot sa mai scriu acum. Carte nu are legatura cu sorin si din cauza asta nu-mi place.

    RăspundețiȘtergere