sâmbătă, 1 martie 2008

My Grandma's Backyard

Tocmai m-am intors de la "My Grandma's Backyard Editia a 2-a – Geek my style!"
Mi veri hapi!!! Mi-am luat una bucata tenisi verzi, noi-nouti de la o fata cu urechi de Minnie Mouse si in rest foarte frumu. Am luat cercei pentru fetele pe care le sarbatorim zilele astea (Gratzi si Cora Gramos LMA LMA LMA LMA) si in rest am beut caffe latte si am stat la o mica barfa, pardon..creative talking cu zisa si iubita Sharga. Ne-am bucurat sa gasim la targ Vintage Boutique cu minunate bijuterii din anii '50 pana astazi:) Nu l-am gasit pe George Enache..si as fi vrut sicer sa il cunosc si sa il pup tare pentru ca ii port cu drag creatia [lot of love musiu:)]..si in rest ce sa zic, o multime de oameni frumosi, copii, fete interesante si baietei inalti si bine imbracati. Ne-a placut maxim si mai vrem..sincera sa fiu as fi zacut acolo pana la sapte seara..Insa azi si maine is zile de munca si nu se face sa lipsesti de la birou pentru asa..un eveniment cu hainitze (puahahahah!)
As fi vrut sa vad mai multe chestii..mult mai multe..gen accesorii vechi si bucatele de mobilier (care sa incapa acolo La Scena) toate de pe vremea bunichii..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu