sâmbătă, 1 martie 2008

I LAV MAI JOB

Dupa o zi minunata la birou (unde ma aflu si in prezent) am ajuns la niste concluzii pe care doresc a le impartasii cu "virtualul" internaut.

01. Nimeni nu e suficient de bun, in nici un domeniu.
02. Nimeni nu e de neinlocuit.
03. Nimeni nu e perfect.
04. Toti sunt incompetenti sau NU INTELEG NIMIC
05. "Eu am zis" va ramane in istoria companiei
06. "Nu se poate" - si asta ramane in istorie ca o gluma pe care am inceput sa o facem dar s-a transformat in ceva FUARTE serios [:))]
07. Nu exista oameni rai. Exista oamenii care nu se pot stapanii.
08. A venit primavara ieri si azi s-a dus dreaq
09. In jurul meu trebuie sa fie numai oameni pozitivi ca altfel o sa dau cuiva cu geanta in cap pana vad sange
10. TOTUL ESTE MINUNAT
(m-am oprit din scris caci nu e chiar safe sa scrii asa pe blog chestiuni ..)

In urma acestor concluzii imi zic in barba ca e momentul :
- sa ma indrept spre casa
- sa scap de hainele de pitzipoanca pe care le-am purtat azi intr-o incercare (reusita) de a negocia ceva cu un anume domn
- sa ma imbrac cu blugii mei la care poftesc toate fumeile din gasca (sic!)
- sa imi pun in picioare minunatele achizitii care merg "unse" cu tricoul meu verde frumos (ai mei is verdele ala frumos de tot)
- sa sun la un taxi pe la 10-11
- sa ajung la intalnirea cu Bunessi care vin de la o nunta
- sa poposim in Green unde Jo.E ne martzishoreshte cu musica
- sa bem si sa ne punem in cap
- sa dorm pana la 11

Maine trebuie sa venim din nou la munca si daca tot o sa fie o zi grea, apai macar sa fie asa ca am beut pana la ziua! Mahmureala e un motiv serios sa te plangi ca nu e NIMIC in regula pe lumea asta. Am cetit eu undeva ca alcoolul sporeste grijile:))
Spuneti NU drogurilor va scriu citandu-l pe Misu Bendeac intr-o interpretare a lui Mircea S.

Un comentariu:

  1. CZ este alta:
    SA NU LASI PE NIMENI SA TI-O TRAGA PE BANI PUTINI. decat tarfa ieftina..mai bine curva de lux.

    RăspundețiȘtergere