luni, 25 februarie 2008

Leapsa culinara

Am primit de la Lola o leapsa despre preferinte culinare. Si ce bine m-a nimerit!! Caci dupa cum se vede pe blogul de food mie imi place nenesule sa mananc.

Cel mai mult imi plac branzaturile, cascavalurile, orice chestie din lapte sa fiu sincera. Nu de capra...ca sa fie clar:))
Imi plac fructele dar ma feresc sa mananc, caci imi fac rau la stomacel.
Imi place maxim sa fac sosuri si sa combin rosii cu busuioc, rosii cu usturoi, imi place orice cu ulei de masline, imi place feta la gratar si imi place pestele..imi place mancarea din Thassos si imi place Fondue..
Imi plac prajiturile, cel mai mult din lume imi place Cheese Cake:)
Imi place supa clara de vita, imi plac fructele de mare si orice vine din apa:))
Si imi place sa mananc iarna cu tata, noaptea in bucatarie slana afumata cu ceapa si branzica de burduf sau telemea de oi..
Hm..grea leapsa nenesule..O dau mai departe cui o vrea:))

Un comentariu:

  1. bune gusturi ai!exact cat sa-mi faci pofta de branza romaneasca cu ceapa si slana pe care aici nu le gasesti doar la magazinul yugoslav!

    RăspundețiȘtergere