joi, 15 noiembrie 2007

Muze diverse

Nu am scris nimic aici azi. Pentur ca am fost foarte ocupata cu fictiunea. Da, mai nou scriu fictiune. Viata mea a devenit brusc prea "personala" asa ca incep sa fabulez. Multumita diverselor muze din jurul meu scriu. Scriu despre femei. Numai despre femei. Toate au mici rautati:)) Ei, nu toate..
Primele doua femei din primele doua povesti. Una este nebuna dupa iubire, o drogata. A doua este nebuna din lipsa de iubire. O mama denaturata. Nu m-am gandit la cienva anume cand am scris. Ca de aia se numeste fictiune.
Daca as scrie despre femeile din viata mea nu m-as opri niciodata.
Insa oare ele nu ar suferi cand ar citi fictiunea? Daca ar avea gandul ca scriu despre ele ce cred eu ca se petrece in viata lor? Daca nu ar intelege ca in timp ce scriu ganduri imi vin si povestea lor se denatureaza si devine altceva?
Alta viata, alta poveste?
Oare femeile mele iubite s-ar supara si m-ar uri? Sau ar intelege si ar rade?
Hm..greu.
Sa le intrebam pe fiecare in parte, in particular.
Deci: te-ar deranja sa iti iau viata si sa ma joc cum cred eu de cuviinta cu ea?!
Totul este fictiune pana la urma, draga mea.


Si o muzica sa imi curga in vene cand scriu. As vrea sa scriu si in timp ce scriu sa am un spatiu special pe pagina unde sa adaug coloana sonoara. Ca sa intelega poporul ce se aude in timpul actiunii. E clar?!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu