vineri, 16 noiembrie 2007

Intrusa

Mana mea o cuprinde pe a ta
Te privesc cum dormi
Respiri usor si
Eu incerc sa ma strecor in visul tau

Tresari si eu ma sperii
Sa nu-ti fi deranjat visul
Esti atat de senin in somn
Pacat ca eu nu dorm niciodata

Aud pasi pe caldaram
Ma iei in brate si simt ca am o poarta deschisa
Undeva.
Nu, nu intr-un vis.

Nimic din casa asta nu e al meu
Vin si plec.
Sunt doar intr-o scurta vizita.



Nota:
Dragilor, eu nu mai am 20 de ani sa scriu poezii. Scriam si eu frumos cand eram tanara. Deci sa nu auz ca va radeti ca ma fac rosie ca racul!


vezi si:
http://perfectflawlessillusionofme.blogspot.com/
precum si:
http://iesitdinminti.blogspot.com/

5 comentarii:

  1. mi-ai incalzit inima pe ziua de azi. te pup dulce.

    RăspundețiȘtergere
  2. vai tu romantioasa mai esti. :)

    are doar un minus. nu cred ca se incadreaza in maniera avangardista, e prea cuminte. de fapt nici a mea nu se incadreaza. suntem doar moderni :D hehe

    intrarea prin efractie intr-o lume care nu iti apartine, doar pentru a vedea pe cineva dormind. strofa a treia ma lasa cu impresia unei amante. si de aici da se pot face usor trimiteri la nebunie :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @S. : si eu te pup:)
    @M. : pai te lasa cu o buna impresie strofa 3.

    RăspundețiȘtergere
  4. pfaiiii ce-am nimerit-o... critic literar ma fac :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai bine zi-i cu fictiunea.. Soacra zice ca acolo e punctul G (de greutate, desygurr)!

    RăspundețiȘtergere