joi, 20 septembrie 2007

Realitatea

M-au sunat ai mei. S-au hahait cu mine la telefon intrebandu-ma "shi fashiiiiiiiiii". Si eu am ras si nu am vrut (ca de obicei) ca ei sa stie ca nu fac bine.
Beau vin toti. Indubitabil. Erau la masa, la buni - acolo unde se bea vin bun si rece si se mananca bine. Radeau si ma tot intrebau chestii, se bucurau ca ma aud si eu radeam. Tata s-a prins ca nu rad bine. Nu pot sa le spun nimic. Pentru ca ei tot spera ca o sa fie si copilul lor ok, ca o sa rada "pe bune", ca o sa vina mai des acasa si ca o sa CREASCA.
Cred ca ne-am despartit. Cred ca va citi aici si se va enerva, caci el este un "discret". Nu vorbeste decat strictul necesar, nu povesteste, nu barfeste. Nu il intereseaza.
Eu vorbesc. Si spun. Si nu ma intereseaza daca ma judeca oricine. Vreau sa ma lase sa respir. Pentru ca el nu ia pauze, o sa pun eu punct. Fara sa ma cert, caci nu mai pot oricum sa ma cert. Sunt muta de cand am venit de la mare. Muta. La birou ai mei ma intreba ce au de facut ca sa nu mai stau asa. Si eu rad repede si spun ca totul este minunat. In capul meu!
Nu vreau decat sa fiu EU. Fara sa am program, fara sa am restrictii, fara sa imi sune telefonul cand am treaba si nu pot sa raspund. Vreau sa RAD mai mult si mai des. El nu are nicio vina de fapt. Nebunia e la mine. Dragostea mea nu dureaza trei ani asa cum mi-a zis. Dragostea mea dureaza fix cat sunt fericita.

Am sa il intreb pe fostul meu mai fost chestii. El trebuie sa stie unde am gresit, ca acum suntem mari si ne-am mai desteptat..El musai e mai intelept - s-a insurat, are copil (hahaha). Poate el o sa imi spune EU UNDE GRESESC?
Vorbeam mai demult asa, pe mess.. zicea ca noi doi am fost ca fratii, apoi iubiti, apoi s-a dus dracului tot. Poate ar fi mai bine sa imi fac un chestionar inainte de a ma baga intr-o relatie. Ca asa trec ani, cate trei cate trei:))

Don't ask a thing.

5 comentarii:

  1. suna foarte frumos "dragostea dureaza fix cit sint fericita". suna ca dintr-o carte, nu? atunci ar trebui sa schimbe si juramintul, nu pina moartea ne va desparti, ci pina nefericirea ne va desparti

    totusi dragostea e ceva la care trebuie sa muncesti din greu, si sa vrei s-o mentii neaparat, asa, pur si simplu, rational. daca nu dai de la tine mereu, ea singura nu se intretine. pina la urma dragostea este o alegere rationala, de contabil

    Ai construit ceva, si nu abandonezi la mijlocul etajului ca sa mergi sa construiesti in alta parte

    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @simona - nu poti insa sa construiesti la nesfarsit si tot ce tu ridici noaptea, cineva sa darame ziua. o relatie presupune doi oameni, o echipa. nu vreau sa mai construiesc nimic deocamdata. o sa astept sa construiasca cineva. intre timp o sa rad si o sa ma bucur.

    RăspundețiȘtergere
  3. ei, la asta n-o sa te contrazic. fiecare caz e aparte. desi uneori este un ciclu care se reia mereu. ori "construiesc" amindoi, ori construieste doar unul, ori doar celalalt. si din nou de la capat.

    :)

    dar stii ceva, prietenul tau nu ma plateste sa te impac cu el. eu cel putin n-am primit niciun cec

    :)

    RăspundețiȘtergere
  4. de curind, mi-a spus cineva o vorba..
    nu merita sa lupti pentru a avea o relatie, nici pentru a o repara..
    singurul lucru pentru care merita sa lupti, este pentru a o pastra frumoasa.

    frustrant, huh? :/

    RăspundețiȘtergere
  5. Tu ctl stii mereu ce sa imi zici ca sa nu mai bocesc..ma gandesc la toti prietenii mei, aia pentru care am fost mereu "pisoiul"..pe mine ma iubeste toata lumea..

    RăspundețiȘtergere