miercuri, 19 septembrie 2007

E miercuri

Am fost plecata. Am ajuns la birou si am citit tot cu nesat, mi-a fost dor de lucruri..Dar m-as intoarce inapoi si nu mi-ar fi dor de nimic, niciodata. As pleca si as lasa totul in urma, masina cu ratele, sufrageria mea renovata de tata pentru puiul lui, pe ai mei, tot. Am mai zis demult ca imi place sa fug. Sa fug de toate si de toti, fara sa ma uit in urma. Oamenii oricum uita si iarta. Toti. Anii trec si orice durere as provoca cuiva - o sa uite.
Pentru ca nu ar fi prima oara cand plec si iau totul de la zero. Sunt asa de antrenata sa incep lucruri! Ma gandesc la viitorul meu. Din ce in ce mai des si mai serios. Nu imi fac planuri si nu programez nimic pentru ca vrea sa vad cum imi va mai trage inca una in mufa viata:)
Astept o blana in dinti precum lupul din bancul cu :"intra tu primul ca pe mine ma umfla rasul!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu