joi, 5 iulie 2007

Zile si zile

sunt zile bune si zile mai putin bune. sunt zile in care nu aflam nimic trist despre nimeni. si zile in care vestile ne lovesc si totul se destrama in secunde. sunt zile in care toata bucuria mea (si toata nebunia) dispar ca o perdea de fum. realitatea reuseste sa imi distruga toata poezia/nebunia.
de asta imi place sa dorm si imi doresc sa nu ma mai trezesc..in somn rar se petrece ceva rau. cel putin la mine. nu am cosmaruri. eu visez lumi si minuni, filme si filmari, eu visez marea. oceanul si desertul care ma asteapta. nu o sa mor fara sa vad un ocean si un desert.
scriu si sterg povestea care m-a daramat azi. scriu si sterg pentru ca nu pot sa povestesc drama altcuiva fara sa imi vina sa urlu. dar pot sa ma intreb: eu ce as fi facut? am scris si am sters iar si iar. pentru ca oricum as scrie, nu se intelege clar.
O sa se termine toate si o sa plang si o sa scriu atunci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu