miercuri, 4 iulie 2007

Cald afara, frig in casa

Proabil ca am devenit obositoare..Ma doare capul de frig. Imi lacrimeaza ochii..nu! ochiul! unul singur plange. Sunt ca regele din povestea "Un ochi plange, unul rade". Proabil ca arat foarte cool cu castile mele mari, de DJ pe urechi, cu ochelarii negri si mari - ii tin de protectie impotriva vantului conditionat:)) Daca aveam ochelatii de snorkeling asa mi-i mai puneam! Si un tub in gura, puloverul pe mine, castile in cap, gluga peste casti..De sub birou rasar stanjenite 10 degete inghetate. Desigur exista si o pereche de sosete si una pereche saboti olandezi, rosh inchis-grena. Pentru cazurile extreme. Gen 18 grade. Acum sunt 22. Atat spune masina ca ne da..Eu cred ca ne minteste..

gand negru

Azi noaptea am simtit cum este cand cineva ajunge la o limita. La 1.30 fumam pe geam si printre gandurile mele intunecate mi-am zis cumva printre dinti: acum stiu de ce isi doresc femile sa se arunce pe geam. si mai stiu si de ce isi doresc femeile sa isi loveasca rau barbatii. am simtit cum imi vuieste sangele in vene, cum clocoteste si cum se ridica, cum arde si cum o sa imi pocneasca o vena pe frunte, sau cum o sa ma umplu pe pijamalutze de sangele care o sa imi curga din nas..Fumul ma ametea si durerea de cap era din ce in ce mai puternica. Si mi-am dorit un pumn de Xanax, un joint numai pentru mine, o sticla de vodka pe care sa mi-o torn in gura si pe fatza, o batista cu formol sau ceva care sa adoarma pe cineva odata ce era apasata peste gura si nas.

2 comentarii:

  1. Si mai zilele trecute ziceai...
    I'm ok...I'm alive! Calm down pipal!
    Hmmmmmm!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. zilele trecute dormeam bine, visam frumos..azi noapte nu am dormit..

    RăspundețiȘtergere